een map verplaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

pasan

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 nov 2010
Hallo
Sinds enige weken heb ik windows 8 op mn laptop en ik heb een probleem met het verplaatsen van mapjes naar een ander mapje, maar alleen als ik inhoud heb aangepast en de verkenner niet afgesloten heb

ik download verschillend materiaal en dit komt in een verzamel map.
hierna verplaats ik handmatig het gedownload materiaal, dus films in film map en muziek in muziek map enz...

Als ik een film download dan verwijder ik een aantal items die meekomen met deze film zodat ik alleen de film en een jpg bestand overhoud.
als ik nu het mapje van deze film verplaatsen wil vanuit de verzamel map naar de film map dan lukt dat niet, ik krijg een melding dat het bestand in gebruik is.

Ik sluit nu de verkenner en heropen deze weer en nu kan ik de film zonder problemen verplaatsen
Weet iemand waarom deze melding in beeld komt en of er iets aan te doen is?

Zolang je een verkenner venster open hebt met 1 van de te verplaatsen mappen zal dat inderdaad niet gaan omdat de map in gebruik is.
Kopiëren zal wel goed gaan maar verplaatsen niet omdat de map dan niet kan worden verwijderd van de originele plek.

ik heb maar 1 verkenner open
als ik de map aangepast heb (met de pijl knop links boven in het scherm)en 1 niveau hoger ga en daarna probeer de aangepaste map naar de film map te slepen
lukt dat niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan