Een mooi rood knipperend lampje op mijn Mio p350. . .

Status
Niet open voor verdere reacties.

tthobe

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2000
Linksboven op mijn Mio p350 knippert een rood lampje. Ik krijg het echter met geen mogelijkheid niet meer knipperend.

Iemand een idee?

Thanx.

Tom Thobe

check, al gedaan natuurlijk

Voordat ik de vraag stelde heb ik natuurlijk al eerst in de handleiding gekeken. Ik kan echter niets vinden over het stoppen van rode knipperende lampjes.

En daarom deze vraag op dit forum.

Is er misschien iemand die te maken heeft gehad met een rood knipperend lampje?

Hoe krijg ik deze niet meer knipperend?

Tom

Bij mijn oude Mio (558) betekende het dat de battery-level kritisch laag was. Maar ik lees ook dat het een "scheduled appointments" waarschuwing kan zijn.

Laatst bewerkt:
gecheckt; geen afspraken

Ik heb het gecheckt, maar ik heb helemaal geen afspraken staan.

En de batterij zit zo vol als maar kan.

Verder nog oplossingen?

t

Hmmm, vreemd. Kan ook in de manual niks anders vinden over het knipperende ledje. Heb je het e.e.a. ge-backupped? Kun je misschien in het uiterste geval een hard reset uitvoeren?

tja

Er moet toch een oorzaak voor zijn. Ik stoor me er niet echt aan, maar een klein beetje toch wel. maar om nu een hard reset te beuken bind ik wel wat rigoreus

Tom

Je hebt linksboven in 2 lampjes de linker lampje voor de batterij en de rechter voor bijvoorbeeld ene afspraak. deze knipperd dan rood. als het dus het rechter lampje is is het dus een mededelingsindicator.

Je hebt al aangegeven dat je geen afspraken hebt ingevult. Kijk eens of je misschien een alarm hebt ingesteld of een taak met een datum bij Taken heb ingesteld. een van deze opties zou het toch moeten zijn. (een taak is iets anders dan een afspraak he!!) kijk eens op blz 17 van je handleiding daar staat er iets over in.

succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan