Een nieuw Android toestel maar welke?

Status
Niet open voor verdere reacties.

aceraspirefan

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2009
Hallo,

Ik ben opzoek naar een nieuw mobiel alleen ik weet eingelijk niet meer welke ik nu moet kiezen :confused:. Ik had in ieder geval al besloten dat het een Android toestel moet worden. Ik heb een budget tot ong. €350 en ook heb ik zelf een paar toestellen uitgezocht die misschien wel wat zijn.

Samsung galaxy s
Htc desire z
Sony ericsson xperia neo

Andere mogelijkheden zijn ook welkom tenzij het een LG :rolleyes: is want daar begin ik nooit weer aan rot apparaten. Ik wil ook graag een toestel met Android erop voor de rest stel ik weinig eisen nog een ander punt is dat ik wel graag zo ie zo een 3,5 inch scherm heb.

Alvast bedank!

had ik al gedaan alleen ik zit gewoon erg te twijfelen. mijn voorkeur gaat uit naar de Galaxy s

Laatst bewerkt:
samsung galaxy s!
maar zeker (dacht 530) Samsung galaxy s 2, dunste smartphone, snel, groot scherm, mooi scherm gewoon helemaal top!

Laatst bewerkt:
Een Samsung galaxy s heb zelf ook al even bewonder en ik vond het een zeer mooi toestel alleen er zit een grote MAAR bij hij is namelijk nogal aan dedure kant en ik ben eigenlijk niet van plan om veel meer geld uit te geven en dat Vandeurzen galaxy s plus heb ik ook gelezen alleen dat is alweer te duur.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan