Om data aan te kunnen leveren aan de boekhouder wil ik een macro schrijven die bepaalde regels selecteert (uit een beplaade periode) waarna die deze vervolgens kopieert in een ander bestand die zowel als CSV en XLS dient worden opgeslagen. dit bestand kan dan naar de boekhouder worden gemaild. Ik heb tot nu toe dit geschreven maar krijg steeds een foutmelding (400). Wat doe ik fout?
Code:
Sub Kwartaalrapportereninkoopfacturen()
Dim RngHD As Range
On Error GoTo Errorcatch
Dim variabele As String
variabele = InputBox("Welk kwartaal wil je rapporteren geef een getal in van 1 t/m 4")
Select Case variabele
Case 1
Sheets("Inkoopfacturen").Range("$A$1:$Q$4870").AutoFilter Field:=4, Criteria1:=Array("1" _
, "2", "3"), Operator:=xlFilterValues
Set NewBook = Workbooks.Add
With NewBook
.Title = "Inkoopfacturen_Bank"
.Subject = "Kwartaal1"
.SaveAs Filename:="FS BV Q1 " & Year(Now) & " Inkoopfacturen bank .xlsx"
End With
Windows("Aanleveren-in-verkoopfacturen.xlsm").Activate
Sheets("Inkoopfacturen").Activate
Sheets("Inkoopfacturen").Range("$A$1:$O$4870").Copy
Windows("FS BV Q1 " & Year(Now) & " Inkoopfacturen bank .xlsx").Activate
Sheets("Blad1").Range("A1").Select
ActiveSheet.Paste Paste:=xlPasteValues, Operation:=xlNone, SkipBlanks _
:=False, Transpose:=False
Columns("G:G").Select
Application.CutCopyMode = False
Selection.NumberFormat = "dd/mm/yyyy"
Columns("K:N").Select
Selection.Style = "Currency"
MsgBox ("Sla dit bestand op als CSV (gescheiden door komma's) en sla op in Dropbox")
ActiveWorkbook.SaveAs