Een nieuw complete systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Over de jaren heen heb ik verschillende merken MoBo's gehad, de voorlaatste was een Asus P4P800 deluxe met een P4 2,4 HT dat ding is nu meer dan vijf jaar oud en draait perfect. Zonder twijfelen een Asus P5Q (p45) genomen voor de nieuwe (game) PC. Heb wel getwijfeld over een E of een Deluxe, kosten/baten was de E een stuk beter voor mij.
Je moet zoals met alles wel wat geluk hebben met de aankoop (garantie heeft een reden), enne ik werk nooit aan de interne componenten zonder een goede statische beveiliging (matje polsbandje goede aarding) geloof mij vrij je rig leeft langer...
Asus is inderdaad net iets anders en dat ligt mij wel. Zo vind ik express gate, binnen de 10 sec op het net supper handig.

Idd als je meer een game pc wilt is een quad nog overbodig.
De huidige spellen maken hier nog geen gebruik van.

Cross of sli..
Eerlijk gezegt heb ik nog niet echte "adembenemende" benchmarks gezien ivm. een enkele kaart. Ik zou eerder voor een degelijk enkele gaan bv. een GTX260 of GTX280.

(of een ati, maar daar ben ik niet in thuis).

Dit geeft tevens ook minder warmte in de kast en trekt minder stroom.

hd4850cf4ghz_g_02.gif

17139.png

17141.png

ik zie wel mooie resultaten hoor, ik zou een p5e mobo met 2 4850's kopen

Laatst bewerkt:
CF (hij wil een CF-moederbord kopen) heeft ook weinig zin als je alleen gamed op een monitor met xam resolutie 1280x1024. Dus wat voor monitor heb je en op welke resolutie wil je gamen?

idd, cf heeft pas veel zin bij een resolutie van ca. 1600x 1200, maar daty geld ook voor een heel goede videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan