Een nieuw IP adres

• Onderwerp starter Onderwerp starter Dwarf
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Dwarf

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2004
Hey mensen,
ik wil graag een nieuw IP adres maar hoe doe ik dat.
geen valse of dergelijk maar gewoon een nieuwe.

Kan iemand me helpen?

thanks

Groet,
theo M

Een IP adres kun je bij een ADSL-abonnement niet wijzigen. Deze wordt n.l. door de provider toegekend.

Bij een gewone telefoonlijn is het volgens mij zo dat je iedere keer dat je opnieuw inbelt je ook een nieuw IP adres krijgt toegekend. (kan me vergissen)

PS Waarom wil je je IP wijzigen?

zelfde

oh ok bedankt voor de info.

er is dus een kerel waar ik een beetje ruzie hebt en die loopt te klooien met me ip adres.

vandaar.....maja niks tegen te doen dus.

en die anonymous internet gebeuren, weet je toevallig daar iets van.

Vriendelijke Groet,

Theo M

Met Steganos Internet Anonym kun je wel je IP faken. Dan zien gebruikers van buitenaf een ander IP adres dan je in werkelijkheid hebt (deze wijzigt continu). Deze zou dan zelfs in Amerika of Japan kunnen liggen. Ze kunnen nl. niet zien op welke lokatie je dan zit.

Je zou in ieder geval een goede firewall erachter kunnen zetten zoals Zonealarm.

Laatst bewerkt:
Die persoon kan met je ip niets doen, want telkens je opnieuw inbelt krijg je een ander adres.

Geplaatst door karine
Die persoon kan met je ip niets doen, want telkens je opnieuw inbelt krijg je een ander adres.

Dit geldt NIET voor een ADSL abonnement. Dan krijg je één IP adres toegewezen door je provider.

Hangt van je provider af volgensmij, niet elke provider is denk ik bereid gelijk een ip adres te veranderen, want als het bekend wordt zijn niet anders dan ip adressen aan het veranderen...
Het wil ook wel eens zo zijn dat als jeje mac adres veranderd, het ipadres een vernieuwing meekrijgt, maar dat hangt er ook weer vanaf welke provider je hebt.

Een vriendelijk verzoek bij de supportdesk zou het meest doeltreffende middel moeten zijn informatie in te winnen.

Kijk gewoon welk ip-adres je hebt, verbreek je verbinding en bel terug in en kijk dan nog maar eens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan