Hoi,
Mijn computer is nu bijna vier jaar oud en de koeling doet een beetje raar. Ik wil een nieuwe kast kopen maar iedereen zegt constant van nee je moet wachten want na de zomer komen er betere dingen uit.
Wat moet ik nu doen?
Ik weet niet veel van de nieuwste dingen die uit zijn enzo maar ik wil ongeveer maximaal 1000 euro uitgeven aan een nieuw systeem.
Heeft iemand advies? Zou ik moeten wachten?
En zoniet, wat zou dan goed zijn om erin te zetten? Ik hoef alleen een kast zonder monitor want die heb ik al, en ik wil een (hele) goede videokaart erin.
Misschien zou iemand een soort van samenstelling kunnen maken?
EDITEDIT:
Wat vinden jullie hiervan?
Intel Dual Core 2 Duo E6700 2.66 GHz
2048 DDR2 geheugen
80GB harddisk (heb niet zoveel nodig)
nVidia GeForce 7600 512MB PCI-e met TV-UIT
Windows Vista Home Basic NL
De kast koeling, dvdbrander zijn best standaard: 793,- euro.
Zou dit iets zijn? Ik wil gewoon de nieuwste spellen in de hoogste resolutie soepeltjes kunnen spelen.
Mijn computer is nu bijna vier jaar oud en de koeling doet een beetje raar. Ik wil een nieuwe kast kopen maar iedereen zegt constant van nee je moet wachten want na de zomer komen er betere dingen uit.
Wat moet ik nu doen?
Ik weet niet veel van de nieuwste dingen die uit zijn enzo maar ik wil ongeveer maximaal 1000 euro uitgeven aan een nieuw systeem.
Heeft iemand advies? Zou ik moeten wachten?
En zoniet, wat zou dan goed zijn om erin te zetten? Ik hoef alleen een kast zonder monitor want die heb ik al, en ik wil een (hele) goede videokaart erin.
Misschien zou iemand een soort van samenstelling kunnen maken?
EDITEDIT:
Wat vinden jullie hiervan?
Intel Dual Core 2 Duo E6700 2.66 GHz
2048 DDR2 geheugen
80GB harddisk (heb niet zoveel nodig)
nVidia GeForce 7600 512MB PCI-e met TV-UIT
Windows Vista Home Basic NL
De kast koeling, dvdbrander zijn best standaard: 793,- euro.
Zou dit iets zijn? Ik wil gewoon de nieuwste spellen in de hoogste resolutie soepeltjes kunnen spelen.
Laatst bewerkt: