een nieuw systeempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

dwergman25

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2007
beste mensen,

ik heb een computer samengesteld en ik wil graag jullie mening daarover horen. ik wil deze computer gebruiken voor school, internetten en af en toe een spelletje.
ik heb dit samengesteld:

moederbord: asus msn
cpu: amd 5200+
geheugen: 2 gb team elite
videokaart: hd 3850 512mb
harde schijf: samsung spinpoint 400 gb
voeding: huntkey 550 watt

voor de zekerheid heb ik ook nog een casefan van scythe erin gegooid.
thuis heb ik nog een behuizing,dvd rewriter, dvd speler, speakers en een monitor staan dus die hoef ik niet meer te kopen.

bestaat het geheugen uit 1 reepje van 2gb?
En overigens ben ik zelf niet te spreken over de betrouwbaarheid van samsung spinpoint hardeschijven (uit professionele ervaring gemerkt dat ze niet betrouwbaar zijn).

bestaat het geheugen uit 1 reepje van 2gb?
En overigens ben ik zelf niet te spreken over de betrouwbaarheid van samsung spinpoint hardeschijven (uit professionele ervaring gemerkt dat ze niet betrouwbaar zijn).

ik heb 2x 1 gb en waarom zijn de harde schijven dan niet betrouwbaar?

Heb er het afgelopen jaar veel terug zien komen (tel minstens 10) welke defect zijn geraakt, met alle gevolgen vandien.
Ik heb ze allemaal vervangen door hardeschijven van Western Digital of Seagate/Maxtor, afhankelijke van de keuze van de klant.
Overigens komen al deze defecte schijven uit veschillende pc's van verschillende fabrikanten.

Ik weet niet hoor, maar is XP inbegrepen in de prijs?

Hier kom ik namelijk op uit zonder OS:

2003378262553520957_rs.jpg

Ik weet niet hoor, maar is XP inbegrepen in de prijs?

Hier kom ik namelijk op uit zonder OS:

ik moet windows xp er nog bij halen maar die kan ik via school voor 25 euro kopen

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan