Een nieuwe geluidskaart gekocht..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu ja, als de kaart helemaal niet herkend wordt door windows zou ik geloof ik maar mee terug gaan naar de winkel, in de meeste gevallen is er dan iets mis mee.
Misschien kunnen ze de kaart zelfs even voor je testen.
Of in een andere pc steken als je in de gelegenheid bent, dan weet je zeker of het aan de kaart ligt of niet.

Mjah wordt morgen even fietsen vrees ik :( wel vriendelijke mensen :)

Ik heb nog een pc, maar die is meer dood dan levend, dus ik waag het er niet op..

Reuze bedankt mensen :love:

Ben teruggegaan, nieuwe kaart gekregen (zelfde merk etc..)

Maar nee hoor..niks :( Nog steeds geen geluidskaart/hardware gevonden etc

Wat lastig zeg.
Ik zou het niet weten maar heb nog wel een paar suggesties voor je.
Het gaat om dit kaartje neem ik aan? (daar zit dacht ik een C-Media chip op).
Hoe ziet je apparaatbeheer er nu uit met de Realteck uit in het bios het de Trust in de pc geplaatst?
Staan daar nu ook gele tekens?
Staan daar geen gele tekens probeer dan eens Hardware onder Configuratiescherm om windows te laten zoeken naar nieuwe hardware.

Ja dat kaartje :)

Ook geprobeerd, maar dan vind het niets..En Trust staat niet in het lijstje van de hardware.
Zal het kunnen dat ik mijn PCI drivers moet zoeken ofzo? Aangezien ik geformatteerd heb..?

Ook geprobeerd, maar dan vind het niets..En Trust staat niet in het lijstje van de hardware.
Zal het kunnen dat ik mijn PCI drivers moet zoeken ofzo? Aangezien ik geformatteerd heb..?
Het zou kunnen dat je nog de chipset drivers van je moederbord moet installeren al zou deze zonder die drivers de kaart ook moeten vinden dacht ik.
Dat heb je wel gedaan?
Deze staan op de cd van moederbord.

En de gele tekens, hoe staat het daar nu mee?

Mjah, het is een pc van Packard Bell gekregen via via xD En cd van het moederboard heb ik niet, en als ik met dat ene programma mijn pc specs bekijk staat er bij moedernorad; unknown.

Dus ik weet niet wat ik hier mee aan moet..ik had ik ergens een driver scan gedaan, en die gaf wel aan dat er PCI drivers ontbraken of outdated waren..

En geen gele tekens te bekennen o.ó
Er staat; Apparaat werkt correct. Maar als ik winamp o.i.d open staat er geen soundcard etc

In dat geval zou ik even kijken op site van Packard Bell om eventueel drivers binnen te halen.
Je kunt daar zoeken op je type.
Zou ik zeker even doen.

Ik ben geen ster in PB systemen maar probeer deze eens (chipset).
Voor de rest zou ik het niet weten geloof ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan