Een nieuwe laptop, welke past bij mij?

Status
Niet open voor verdere reacties.

renskatt

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jun 2014
Hallo iedereen,
Ik ben wat je kan noemen een newbie, op het gebied van laptops. Ik heb er niet veel verstand van en weet dus ook niet wat voor een laptop ik moet kopen.
Ik gebruik een laptop vooral voor de volgende dingen:
Het downloaden en bekijken van films,
het kijken van filmpjes op youtube, dumpert etc.
het maken van documenten voor school.
Surfen op internet, facebook etc.
Nu is mijn budget tot een max. van ongeveer 600 euro.
Wat voor laptop kan ik daar het beste voor halen? Welke laptop past bij mij?
Chrome books zie ik helemaal niet zitten.
Ook zou het super zijn als de laptop nog goed genoeg werkt over 2 jaar, wanneer ik aan mijn studie begin. En dat het dus ook handig is voor studeren, documenten maken etc.

Alvast Bedankt,
Renskatt

Laatst bewerkt:
Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Kan je ook aangeven welke studie je gaat doen over twee jaar .

Voor wat je nu wil voldoet vrijwel iedere budget laptop en raad ik je als merken o.a. ASUS, Medion en Samsung aan.
Wat je over twee jaar gaat doen weet ik niet.

Hallo Modag,
Bedankt voor het reageren, maar nee ik weet nog niet precies welke studie ik ga doen. Het was meer on aan te geven dat ik graag heb dat de laptop lang mee gaat, en dat het handig in gebruik is voor school.

Terrarabo,
Bedankt voor het reageren.
Weet je nog iets waar ik op moet letten als ik naar een laptop zoek?

Hoi ,

Dan kan je zoals Terrarabo al meld naar bv een asus etc kijken, Weet niet of je wil gamen want dan is een losse videokaart meestal even beter.
deze zou bv ook een optie kunnen zijn

Hoi Modag,
Ja klopt ik denk idd dat een basislaptop wel aan mijn eisen zou kunnen voldoen. Ik hoor ook veel over lenovo op sites van mensen die er verstand van hebben. Al had ik er eerder nog nooit van gehoord. Is dit een goed en betrouwbaar merk? Dan kan ik daar wel een laptop van proberen. Bedankt!

Hoi,

Lenovo zit in de zelfde kwaliteit als Asus, Msi ,Samsung dus goed zelf zit ik ook op een Lenovo en werkt goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan