Een nieuwe laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

frans164

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2008
Hallo,

Ik moet voor m'n studie aan een laptop,, ik heb altijd met een PC gewerkt dus is het wel een overgang, ik wilde graag een laptop met een core 2 Duo processor met minimaal 2 Ghz geheugen per processor kern,, minimaal 4 Ghz totaal dus,, de grote van het cache geheugen maakt niet zoveel uit. Ik moet er ook een goede videokaart in hebben, ( 7000 serie of hoger ) ok wil ik er minimaal ee HD van 200 Gb in hebben en een geheugen van 2GB of hoger. ik kijk graag op marktplaats dus suggusties van merken die duurder uitkomen nieuw is geen probleem. merk, type maakt me niets uit.
Alles wat niet genoemd is maakt me ook niet uit;)

Groetjes Frans :D

dual core 2ghz wil niet zeggen dat je 4 ghz hebt maar dat je 2 processors hebt van elk 2ghz. Je draait dus niet met 4ghz. Maar de volgende vraag, wat is je budegt, en wil je er alleen maar voor je studie mee werken, dus niet op gamen. Dan hoef je echt geen dual 2ghz hoor. Hier staan een paar laptops, kijk hier eerst maar eens even
, http://www.laptopshop.nl/ Heb zelf goede ervaringen met dit bedrijf. Maar zet in ieder geval er even bij wat je budget is en wat je ermee wilt gaan doen precies. Dan kunnen mensen je hier veder helpen.

Laatst bewerkt:
1000 euros is mn budget;) ik wil em idd ok gebruiken voor het gamen,,

Hoe vaak moeten we het nog zeggen...

Een laptop is niet bedoeld voor het gamen, laat staan dat je in jouw budget een gamelaptop gaat vinden.

Je kan idd niet de nieuwste games op high spelen. Maar er zijn zeker dingen mogelijk. Zo lang je maar niet het nieuwste op high wilt kunnen doen.

Ik heb eens gekeken maar een laptop smaenstellen word toch iets te gek, liever een bestaande, ik zat te denken aan een HP dv9890ed en anders, een iets mindere game-laptop : HP tx2000,, een laptop met full touchscreen. graag reactie of reviews.

Groeten

Opzich lijkt me een aardig ding alleen die videokaart. Die is gewoon slecht naar mijn idee gewoon slecht. Ik vraag me af of je hier uberhaupt wel een spel zoals battlefield 2 op kan spelen. Als ik jouw was zou ik een andere kopen want je betaalt hier gewoon veel voor iets wat volgens bij ook voor veel minder kan. En dat touchscreen, ja dat is heel leuk maar ik denk niet dat je er heel veel aan hebt. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Hallo,,

Kom dan eens met suggesties wat WEL een goede laptop is,,;)
Frieslands computers heb ik gekeken maar ik weet niet echt wat goed is:P

Hallo,,

Kom dan eens met suggesties wat WEL een goede laptop is,,;)
Frieslands computers heb ik gekeken maar ik weet niet echt wat goed is:P

Je moet een van die zelf samenstel dingen hebben ENORM goedkoop en ENORME prestaties.

Als je bij friesland computers gaat zoeken naar 97001
Dan kom je bij een link daar is de videokaart 8600GT 512 MB
Verder kun je zelf samenstellen.
Met jou budget kun je zo'n 2x 2,5Ghz/4gb ram/250gb harde schijf/Vista premium/6cell+9cell accu aanschaffen. (precies zelfs als je de verzendkosten er bij rekent)
Voor verdere specificaties moet je maar naar de site toe gaan ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan