Een nieuwe laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dylan232

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2008
Laatst bewerkt:
Ik denk niet dat je op die laptop zware games kan spelen
Maar noem je budget is en welke games je erop wilt spelen?:thumb:

Mijn budget is rond de €1000 ik wil ook dat het beeldscherm goed te zien is bij fel zonlicht

hopelijk hebben jullie nog wat adviezen :rolleyes:

Nee dat lijkt me niks omdat hij maar een usb aansluiting heeft en het scherm is een beetje klein

Ja, dat is wel een mooie laptop daar kun je best wel wat games op spelen maar de zware spellen weet ik zo niet. Cpu is niet al te hoog daarom twijfel ik maar mid spellen kun je er wel op spelen:thumb: Nou de standaard dingen zowieso wel en videobewerking vast ook wel

Goedenavond,

Ik zou deze nemen net even snellere processor en videokaart
Maar die van jou kan ook hoor

Ja daar zou ik zelf eerder ook voor gaan maar je moet het zelf weten de grafische kaart is beter en processor is sneller:thumb:

Goedenavond,

Ik zou deze nemen net even snellere processor en videokaart
Maar die van jou kan ook hoor

Ja deze laptop lijkt me wel wat alleen is hij geleverd met windows 7 proff 32 bit is het ook mogelijk om deze met 64 bit te krijgen.

mvg, Dylan

Ja deze laptop lijkt me wel wat alleen is hij geleverd met windows 7 proff 32 bit is het ook mogelijk om deze met 64 bit te krijgen.

mvg, Dylan

Bij BTO is er de mogelijkheid hem helemaal zelf samen te stellen, ook de versie van Windows7 32 of 64 bit:D

Hoi Mauritz,

Ik zou denk ik toch de asus nemen is goedkoper en heeft een net wat betere videokaart.
@Dylan232 zou je denk ik even met alternate of de winkel waar je hem misschien gaat kopen kijken of je wat kan regelen is inderdaad wel jammer de 32 bits

Ik zou deze laptop wel willen alleen zou ik een laptop met een soortgelijk toetsenbord als de apple macbook willen.

iemand een suggestie?

Ik zit misschien toch te overwegen een macbook pro te nemen 13 inch maar kan ik hier goed games op doen?

Vanmiddag zei je nog dat 15 inch te klein was. Denk je dat een MAC 13" dan gaat bevallen? Het zijn prachtige apparaten! alleen niet te vergelijken met een 17" game notebook. Bepaal eerst wat je wil en zoek dan de laptop die bij je past. Zelf ben ik geslaagd bij BTO niet voor de prijs maar wel precies wat ik zocht. De BTO 15C30 een alleskunner met de nieuwste INTEL achitectuur 45Nm chips en een ATI 56XX videokaart.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan