Een nieuwe map in het startmenu

Status
Niet open voor verdere reacties.

MichaelH

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2002
Berichten
455
Ik wil graag een map bij mn startmenu erbij...op de plaats waar deze computer..mijn muziek e.d staat (zie bijlage), iemand een idee hoe dit kan? Misschien met een tweakproggie..of is het onmogelijk:)
attachment.php
 

Bijlagen

  • naamloos2.jpg
    naamloos2.jpg
    9,7 KB · Weergaven: 48
Het kan, je kunt in de verkenner zoeken naar de map start menu in je profiel, daar kan je dan mappen maken.
Het kan ook via de eigenschappen van de taakbalk, en dan geloof ik geavanceerd.
 
gewoon op de plek waar je die nieuwe map wil hebben met de muis gaan staan en dan rechtermuisknop en dan verkennen. Nu kom je in de verkenner op de plaats waar je startmenu staat en kun je via nieuw een nieuwe map aanmaken
 
Via verkenner lukt het me niet:eek: ik kan alleen mappen maken bij het menu van "alle programma's" maar het menu linksboven kan k niet bij..
 
Start de verkenner op, klik één maal op bureaublad zodat deze blauw wordt, klik op bestand en kies in het menu nieuwe map maken, er komt een map met de naam nieuwe map, rechtskili op deze map en kies voor naam wijzigen, je kunt de nieuwe map nu de naam geven die je wilt.
 
Ik kan het mapje alleen niet op het startmenu krijgen..bij mijn muziek etc:)
 
Doe hetzelfde als ik heb beschreven maar dan i.p.v. 'Bureaublad' lees 'mijn muziek' .
 
Geplaatst door Jappie-zland
Kan dit ook met de Cschijf ?

Als je naar deze computer gaat, rechtermuisknop op de c-schijf en dan snelkoppeling maken, kan je deze ergens neerzetten, kweet alleen niet of het kan op die plaats waar ik ook mn snelkoppeling wil, het is nog niet gelukt bij mij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan