een nogal complex probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

dirkkeizer

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2007
Berichten
17
Ok ik heb een probleem en ik zal het proberen zo duidelijk mogelijk uit te leggen.

tijdens een poging om mijn pc sneller te maken heb ik het programma Easycleaner gebruikt. Ik heb net even gezocht op helpmij over het programma en ik zag dat de knop dubbele bestanden maar beter niet gebruikt kon worden. Had ik dit maar eerder gedaan... Windows doet het nu niet meer. maar daar gaat mijn vraag niet over. we hebben namelijk de harde schijf uit de pc gehaald en in een andere pc gedaan (een oude van mijn oma nog wel!:eek:) Wij helemaal blij toen we het wachtwoord konden invoeren maar toen.. kwam er geen taakbalk... ook geen pictogrammen op het bureaublad. alleen ctr+alt+delete doet het nog. Dus voordat we hem naar een computerwinkel brengen om belangerijke bestanden van de harde schijf te laten halen dacht ik. laat ik het hier eens vragen. Voor we veel geld uitgeven.

Tips?
(het gaat hier om windows XP professional volgens mij SP1 maar dat weet ik niet zeker)
 
Als cntrl+Alt+Del nog gewoon werkt, open je je taakbeheer.
Klik dan Linksbovenin op Bestand en daarna op Nieuwe taak (uitvoeren)
Typ daar in: explorer.exe en druk op <ENTER> (of klik op OK).

Komt dan je startknop, en taakbalk etc weer terug?
 
Laat maar er was hier een beetje een miscommunicatie. De harde schijf van de kapotte pc deed precies hetzelfde op de pc van mijn oma als op die andere (wat ik al dacht en had gezegd maar mijn vader kende iemand die zei.. dus dan snap je het wel.) Hij had de oude harde schijf er weer in gedaan (die van mijn oma) zodat mijn moeder toch iets had om haar huiswerk op te maken. Ik laat mijn vader klooien maar toch bedankt voor de moeite.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan