een onbekende trojaan ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

snuffy

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2001
Heb de onbekwame Norton AV vervangen door
Avast!4 home edition 4.1.342
Deze spoorde volgende op:
Win 32:startpage-006 (trj)
in
C\windows\syst32\lcod.dll
hij kan niet hersteld worden
mag ik deze volledig verwijderen of gewoon negeren?

Geplaatst door Raymond Bos

Onbekwaam??

:8-0: Ik vind dat "onbekwame" wel een beetje erg overdreven. Elke virusscanner laat wel eens een steekje vallen, Nobody is perfect!

Was het maar een steekje
heb een hele trui kunnen breien met de niet opgemerkte virussen
Alhoewel mijn abonnement tot feb2005 loopt heb ik het maar voor bekeken gehouden en ga op zoek naar iets beter

Oke ik moet ook toegeven op sommige gebieden vond ik Norton een beetje vreemd programma (heeft ook wel eens virus doorgelaten). Nu ik Kaspersky al een aantal maandjes gebruik heb ik geen last meer van virussen. En dan ook echt helemaal niets:thumb:

Blij dat te horen,alhoewel ik onlangs in Klickx las dat Kaspersky Win XP onstabiel zou maken en dus minder geschikt zou zijn voor XP
Maar ja men hoort en leest soms ook teveel

Geplaatst door snuffy
Kaspersky Win XP onstabiel zou maken en dus minder geschikt zou zijn voor XP

Wel langzamer heb ik gemerkt, maar dat schijnt met de nieuwe versie (5.0) weer wat beter te worden.

Groetjes,

Pieter

Merk er niet al te veel van, gebruik het met tevredenheid en hij laat niets door wat niet doorgelaten mag worden. Daar gaat het bij mij om, niet om de paar seconden dat je PC langer moet opstarten oid

terugkerend op de vraag naar trojaan of niet
Heb nu AntiVir even laten scannen en deze vond dat het degelijk een trojaan was en heeft hem verwijderd

Toch bedankt voor de interresse

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan