een paar vraagjes ;P

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaaseter

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2010
Hallo, ik heb een paar vraagjes over mijn nieuwe site: www.site-football.com

*1 - Welk programma is het beste en gratis om pagina's te maken (bijv frontpage express)
Ik doe het nu met frontpage.
*2 - Hoe zet ik mijn frontpage pagina's online?
*3 - Ik heb een eigen emailadres van de site gekregen waar ik mijn domein heb geregistreerd (service@site-football.com) maar waar kan ik daarmee inloggen?
Mijn site is nu dus super lelijk, ik weet niet hoe ik het kan veranderen. Maar ik heb dus al wel een aantal pagina's klaar.
*4 - Kun je PHP in frontpage express gebruiken? Zoja, hoe? Zonee, weet iemand een gratis programma waarmee dat wel kan??
*5 - Je moet nu eerst www. invullen om naar de site te gaan, gewoon site-football.com gaat niet. Weet iemand of ik dit kan veranderen?

Sorry maar ik ben een echte beginner op dit gebied :P

Haha kan iemand me helpen? Zou heel fijn zijn :thumb:

Ik denk dat je hier kan inloggen:
https://www.je-eigen-domein.nl/login.php?redir=/member/member.php

en hier kun je alles vinden wat je wilt weten:
http://wiki.je-eigen-domein.nl/doku.php

Heb je wel goed begrepen dat je alleen een domein(de naam) hebt gekocht, en geen plaats om te hosten.

Je zult nog een plek moeten vinden om je bestanden(pagina's) online te zetten en je domein ernaar laten verwijzen.
Welke internetprovider heb je? Grote kans dat die ook een kleine ruimte voor je beschikbaar hebben(gratis).

Hallo, bedankt voor het antwoord!
Ik heb net een hosting pakket van 'Extplorer' gekocht en die heb ik al ontvangen (die heb ik via je-eigen-domein.nl aangevraagd, daar heb ik me domein). Maar, nu is er weer een probleempje... als ik wil uploaden, is er nergens een opslaan knop ofzo. En het wordt niet veranderd op mijn site.

Ik ben al aan het zoeken naar een handleiding ervoor :D

kun je een site geven van je webhost. kan niet direct iets vinden onder Extplorer.