Een packard bell terug orgineel maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanzwam

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 dec 2003
Berichten
4.466
Hallo dames en heren,

Een tijdje geleden had ik een PB bij mij staan. Die had problemen tot en met .... Ik heb toen,omdat hij geen installatiedisk's had, even mijn win XP er op gezet. De 4 disks zijn nu in mijn bezit. Hij wil nu deze PC terug origineel maken. Maar..... Ik slaag er niet in. Hoe moet ik dit doen.
 
Dan moet je even wat meer vertellen.

Waar slaag je niet in? Geeft hij foutmeldingen of is het iets anders? Wat heb je al geprobeerd?

Ik kan wel zeggen dat je je mastercd 1 erin moet doen maar dat heb je vast al gedaan.
 
Ik heb jaren met een PB gewerkt, die een aantal malen geformateerd is, voor een nieuwe XP installatie.

Op het moment dat ik hem verkocht heb ik hem weer gewoon in originele staat gebracht met win98.

Zorg er wel voor dat de hardware configuratie hetzelfde is als de nieuwstaat.

Formateer je pc, en start hem op met de recovery diskette.

Geef aan dat je hem opnieuw wil installeren, en hij gaat auto. vragen om de herstel cd's.

Mvg Patrick
 
Geplaatst door Metalhead
Dan moet je even wat meer vertellen.

Waar slaag je niet in? Geeft hij foutmeldingen of is het iets anders? Wat heb je al geprobeerd?

Ik kan wel zeggen dat je je mastercd 1 erin moet doen maar dat heb je vast al gedaan.

Geen foutmelding. Master CD 1 erin -> terug opstarten -> 1° boot cdrom. Doet niets. Dat is het probleem.

@ patrict Hoe bekom je een recovery diskette ??

@ maikel9 Dat is wat ik reeds gedaan had.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan