Een pc Headset als Microfoon Gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeremyroes

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2011
Hallo allemaal,

Is er een software om je Pc headset als microfoon te gebruiken.
Ik geef namelijk over twee weken een feestje en daar heb ik een progje voor nodig.
( dus je praat in de headset en het geluid komt uit de boxen van de pc )
Ik ben heel lang op zoek

( ik heb al gebrobeerd om de instellingen bij de uitgang en ingang van de pc te veranderen maar heeft allemaal niet geholpen :(

Alvast bedankt :o

ik snap hem niet helemaal
je wilt een een koptelefoon gebruiken als microfoon of een koptelefoon met microfoon
zo ja als het die tweede is kijk ff als rood stekertje in rood zit en groen in groen en voor dat ersten wat ik zij ja dat kan gewoon niet
ff duidelijk heid alsjebleift
ow ik snap hem nu heb je windows 7 of xp? welke os heb je
voor windows 7 rechter klik op het geluid icoontje in de toolbar
dan klik je op opname aparaten
rechte muis knop op microfoon!
en dan eigenschappen
dan klik je op tabje luisteren!!
en dan vinkje naar aparaat luisteren
en dan klik je op oke en dan doet hij het!!!
dus je hebt geen progamma er voor nodig!!!!!!!!!!!!

Laatst bewerkt:
Ik heb een windows vista home basic en ik wil zeg maar op een feestje muziek draaien met de pc en bv tussendoor met mijn headset wat zeggen net als een gewone radio microfoon .

ik heb 2 bijlagen der bij gedaan hier kan je zien dat ik niets kan aan vinkken misschien zit ik helemaal verkeerd dat je mij verder kan helpen Eigenschappen geluiden.jpgEigenschappen geluiden Opnemen.jpg

ik heb het gebrobeerd bij mij was het bestandje der niet heb gemaakt precies hoe het er stond en toen pc rebooten en hij doet het niet maar alvast bedankt !!

het is me gelukt ik heb gewoon audacity genomen en toen moest je naar bewerken en voorkeuren dan ben je bij de opties en dan gewoon dat hokje aanvinken waarstaat tijdens het opnemen ook afspelen en at hokje daar onder ook thanks voor jullie reacties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan