Een pc (vista en xp) een port laten forwarden naar een laptop.

• Onderwerp starter Onderwerp starter jarco
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jarco

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2007
Kweet nie als ik hier helemaal goed zit in de sectie maar omdat ik het nodig heb voor men webserver plaats ik het hier maar.

Ik heb een pc met 2 os sen op (xp en vista dus) die achter een router hangt. In deze router staat de juiste poort (27001) geforward naar mijn pc. Nu wil ik die poort verder forwarden naar een laptop die op het 2de netwerkkaartje van men pc hangt. Op de laptop draait namelijk mijn webserver.

Als iemand weet hoe ik dit gedaanb moet krijgen zou ik zeer dankbaar zijn. :)

voor vista weet ik het niet maar voor xp heb je een programma nodig als wingate of winproxy aangezien de standard internet connection sharing niet het specifieke forwarden van een poort kan.

maar slimmer is om de laptop zelf ook aan de router te hangen

voor vista weet ik het niet maar voor xp heb je een programma nodig als wingate of winproxy aangezien de standard internet connection sharing niet het specifieke forwarden van een poort kan.

maar slimmer is om de laptop zelf ook aan de router te hangen

Helaas is het thuis niet mogelijk om da laptop ook aan de router te hangen. Wel kan ik er nog een switch tussen hangen maar dan zou ik door de muur een nieuwe kabel moeten trekken want dat is een crossed.
ik heb ook wel een auto sensing switch (topcom TSH-105) dat kan misschien het signaal omzetten?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan