Een poort open zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal,

Voor het programma 1Password.com moet een poort opengezet worden, maar hoe doe je dat?

Met Vriendelijke Groet
Dukkel

In je modem/router of firewall....
Waar waar heeft je password manager dat voor nodig?

Waar blijkt dat je dit moet doen?

Laatst bewerkt:
Hallo Aar

Ik heb er weinig of geen verstand van , maar dit kwam ik tegen

Poort 2021-05-24.png

Ik hoop dat jij er wel uit kan komen, en misschien nog een beetje wijsheid kan overdragen.

Gebruik je dan een firewall vóór je netwerk?
En dan heb ik het niet over een consumenten-modem.

Laatst bewerkt:
Hallo Aar

Ik weet de strekking niet van het bericht, waarin staat dat poort 443 toegevoegd dient te worden

Plus Accounts op 1Password.com moet toegevoegd worden aan de witte lijst (volgens bovenstaand bericht)

Maar hoe doe ik dat?

Nu kan ik in ieder geval niet op 1Password.com komen.

Laatst bewerkt:
Geef dan antwoord op mijn vorige vraag. Zit je op een bedrijfsnetwerk? En waarmee en hoe kan je niet verbinden?

Geef even wat meer informatie.

Laatst bewerkt:
Hallo Aar

Nee, ik zit niet op een bedrijfsnetwerk, ik ben gewoon maar een particuliertje, dat op het ogenblik in de problemen zit, die niet bij z'n wachtwoorden kan.

Normaal in een netwerk op een consumentenlijntje moet het gewoon werken.

Inderdaad.
Tenslotte bereik je Helpmij ook over HTTPS.

Kijk even hier naar.

443 staat al open - zeker weten !
anders kon je zelfs niet op het forum want 443 is gewoon HTTPS

Bedankt DigiCafee

Maar wat is dan de rede dat ik niet op 1Password.com kom?

Er werd in het bericht van 1Pasword.com toch duidelijk gezegd dat poort 443 opengezet moest worden en
dat er 3 Accounts bij name genoemd moesten worden om op 1Password.com te komen.
te weten:

1Password.com
1Passwordservices.com
1Passwordusercontent.com