Een prima mediaplayer voor tussen de €50 - €125

Status
Niet open voor verdere reacties.

Baljuin

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2008
Mijn TV heeft een ingebouwde mediaplayer, maar daar krijg ik hoofdpijn van. Doet alles net niet goed.

Ik overweeg dus een mediaplayer te kopen en ben op zoek voor een bedrag tussen de €50,- en de €125,-.

Er hoeft geen ingebouwde schijf in, ook internet is niet persé nodig. Wel is HDMI en USB 2.0 een must!

Wat ik ook belangrijk vind is dat hij ISO bestanden fatsoenlijk kan afspelen (compleet met ondertitels en dvdmenu)
Hij moet ondertitels ondersteunen die in video bestanden zitten, maar die niet ingebakken zijn (zoals bij mkv vaak is).
DIVX, XVID, x264HD, H.264, mp4, avi, mpeg en vob afspelen. Ook zijn handig is als ie netjes de meest gangbare foto- en audio bestanden kan draaien.

Qua gebruiksgemak zie ik graag dat het navigeren tussen de bestanden prima te doen is.
Dat hij bij een film verder gaat waar je gebleven bent is een pre
En dat het doorspoelen bij films prima werkt.

Ik zou zeggen, kom maar op met de suggesties!

Alvast bedankt voor jullie input

oja! Het zou ook handig zijn als hij gewoon video_ts folders kan lezen. Dus dat hij IFO bestanden kan interpreteren.

Laatst bewerkt:
AC Ryan Playon HD Mini2 media player, voldoet aan jouw eisen ...

Die had ik al gevonden ja, maar hoorde er wisselende verhalen over. Heb de player ook zelf? Zoja, ben je er tevreden mee?

Ik lees ook bij reviews dat er veel software fouten in zitten. Zijn die inmiddels opgelost met nieuwe updates?

Ik heb niet de mini maar de "gewone"HD 2 en het is een uitstekend apparaat !!
Software problemen nooit gehad en regelmatig firmware updates. Ik weet niet wat deze kost op het moment maar raad hem je zeker aan. In 1 stap kan je er een HDD inzetten en ik heb er nu een 2 TB Samsung HDD in zitten welke prima werkt en mij in de wintermaanden prima door de saaie avonden heen helpt ;-)

Edit: 136.90 is de laagste prijs zie ik nu !!

http://tweakers.net/pricewatch/275182/ac-ryan-playon!hd-2.html

Ik ben ook in het bezit van de HD2 na eerst de gewone HD te hebben gehad. De nieuwe heb ik aangeschaft vanwege de gigabit kaart.
De eerste beviel mij prima en over de HD2 ben ik ook zeer te spreken.
Net als Terrarabo heb ik er ook een 2 Tb disk in gezet.

Ok, bedankt voor de info. En je kunt er ook gewoon een externe hd aan koppelen via usb toch? Ik kan dan later nog eens een hdd erin zetten.

Kan ook maar waarom? Klepje open en je schuift hem er zo in !!

Nou ja in ieder geval, ik ben eruit. Ik ga af op jullie advies. Bedankt!

Die mini HDplayer kan géén HD in ...(voor zover ík weet)
Wijzelf zijn hier in het bezit van een 'gewone' AcRyan Player HD ..
Ideaal voor DVDwisselende kids ...

De externe schijf?

Nee. Een standaard interne schijf.
Het is bij de HD2 inderdaad een kwestie van klepje openen, schijf erin en klepje weer dicht.

Laatst bewerkt:
het was een dubbelepost van mij, daarom tekst verwijderd..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan