• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Een printknop voor het afdrukken van een variabel aantal tabbladen

• Onderwerp starter Onderwerp starter rbc
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rbc

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 apr 2015
Hallo,

Ik wil één printknop zodat ik met één druk op de knop direct alle tabbladen afdruk.

Nu heb ik voor ieder tabblad 1 knop, wanneer ik 1 keer klik komen er twee pagina's uit, dit heb ik ook zo ingesteld.

Het aantal pagina's per tabblad is het aantal pallets maal 2 (2 pagina's per pallet). Nu varieert het aantal pallets dus per dag. Dus wil ik een formule welke ervoor zorgt dat hij het aantal pagina's welke op dat moment gewenst is ook afdrukt. De informatie kan hij uit de cel halen.

Kan iemand mij helpen?

Met vriendelijke groet,

rbc

rbc,

welkom op Helpmij.nl.

Het is een goede gewoonte om een vraag vergezeld te laten gaan van een Excelbestand waar het probleem in voorkomt (PAS OP: er mag geen "gevoelige" info in staan!).
Zo'n voorbeeldbestand voorkomt dat evt helpers eerst zelf moeten gaan "bedenken" hoe het betreffende bestand er uit ziet.

Bij deze ingevoegd, iets kleiner gemaakt omdat hij anders niet ging passen, maar zo krijgen jullie wel een idee.

Bijlagen

probeer het eens met deze

Bijlagen

Nu print hij alle pagina's met 1knop 2keer. Alleen moet hij dus nog de informatie uit Cel D (Het aantal pallets maal 2) afdrukken. Per pallet heb ik 2 pagina's nodig, stel ik heb 2 pallets 4 pagina's, 3 pallets 6 pagina's en zo verder. Dus stel ik voer in Kolom D een aantal in, wil ik dat aantal maal 2 voor het betreffende tabblad.

Uitgangspunt voor mij is geweest dat er geprint dient te worden als er iets staat in kolom B. Nu wordt het aantal uit kolom D gehaald, zie bijlage

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan