Hallo allemaal
ik heb onlangs een cd van windows xp home gedownload, en me eigen serial genruikt
vervolgens de installatie gedaan, en halver wege moes mijn pc opnieuw opstarten en hierna kreeg ik het volgende bericht te zien
Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade te voorkomen.
Als dit de eerste keer is dat u dit scherm met de stopfout ziet, moet u de computer terug opstarten.
Als het scherm nogmaals wordt weergegeven, kunt u het beste de volgende stappen
uitvoeren
Controleer de computer op virussen.
Verwijder nieuwe vaste schijven of vasteschijfcontrollers die u hebt geïnstalleerd.
Controleer of de vaste schijf op de juiste wijze is geconfigureerd en afgesloten.
Voer CHKDSK /F uit om te controleren of de vaste schijf is beschadigd en start de
computer vervolgens opnieuw op.
***STOP: 0x0000007B (0xF78D2524, 0C0000034, 0x00000000, 0x00000000 )
als ik mijn pc nu opnieuw opstart blijft hij op de setup staan en kan ik niet meer naar de normale windows om dit te doen (met of zonder CD)
Enig idee of ik nog te redde ben om uberhaupt in mijn normale windows te komen
Hoop op jullie antwoord
LvZ
ik heb onlangs een cd van windows xp home gedownload, en me eigen serial genruikt
vervolgens de installatie gedaan, en halver wege moes mijn pc opnieuw opstarten en hierna kreeg ik het volgende bericht te zien
Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade te voorkomen.
Als dit de eerste keer is dat u dit scherm met de stopfout ziet, moet u de computer terug opstarten.
Als het scherm nogmaals wordt weergegeven, kunt u het beste de volgende stappen
uitvoeren
Controleer de computer op virussen.
Verwijder nieuwe vaste schijven of vasteschijfcontrollers die u hebt geïnstalleerd.
Controleer of de vaste schijf op de juiste wijze is geconfigureerd en afgesloten.
Voer CHKDSK /F uit om te controleren of de vaste schijf is beschadigd en start de
computer vervolgens opnieuw op.
***STOP: 0x0000007B (0xF78D2524, 0C0000034, 0x00000000, 0x00000000 )
als ik mijn pc nu opnieuw opstart blijft hij op de setup staan en kan ik niet meer naar de normale windows om dit te doen (met of zonder CD)
Enig idee of ik nog te redde ben om uberhaupt in mijn normale windows te komen
Hoop op jullie antwoord
LvZ
Laatst bewerkt door een moderator: