een probleem met externe harde schijf medion 1 tb p83779 md 90210 HD drive go

Status
Niet open voor verdere reacties.

marriette

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2014
Screenshot 2014-01-22 18.38.48.jpgToestel is ingeplugd en zou volgens de handleiding moeten werken zonde partites te maken en te formateren.
Op apparaten en printers vind ik het terug en zegt de pc mij dat het perfeckt werkt.Evenwel kan ik niets kopieren laat staan een back up maken...Rechts klikken helpt niet ik vind daar het toestel niet terug...Ik zou graag het volume ( 1 tb ) verdelen in twee en de helft gebruiken om fotos ..films..en videos op te slaan en zo de pc te ontlasten de andere helft om een gewone back up te maken van de ps eventueel met besturingspogramma win 7. O ja ik ben een leek op pc gebied maar zou toch graag geholpen worden..Iemand ? Alvast bedankt.Ps Het mag ook via team vieuwer....:)

Laatst bewerkt:
Probeer eens rechtermuisknop op die van 931,51 GB, dan kan je partities maken, en een schijfletter geven. Of is dat ook niet mogelijk? Ik wil wel mee kijken via teamviewer, maar dat kan ik pas na 17.00 uur.

Screenshot 2014-01-23 09.19.15.jpg:thumb:Neen dat lukt dus niet .....en ja voor vanavond ten zij het al zou opgelost zijn bedankt voor de reactie....

Nee ik bedoel als je naar managment console gaat ( apparaatbeheer) (of rechtermuisknop op deze computer > manage (beheren) en dan ga je naar managment console. En dan rechtermuisknop, dus niet bovenstaande afbeelding, die je als laatst heb toegevoegd.

Kan je hem wel zien onder de C schijf?

:evil[/] Neen dus rechts klikken krijg ik (zie afbeelding ) en links op MIJN COMPUTER alleen maar mijn harde schijf en mijn dvd station maar dat is normaal denk ik dan...

Bijlagen

• Screenshot 2014-01-23 10.32.52.jpg
    Screenshot 2014-01-23 10.32.52.jpg
    99,8 KB · Weergaven: 62
Laatst bewerkt:
Wacht wat ik bedoel leg ik even stap voor stap uit, wat dan ook verholpen kan worden.

- ga naar start