Een programma voor mooi geluid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor dat geld kan ik ook een HEEL goed PC samenstellen. :rolleyes:

Als jij voor 1500 euro een goede windows pc samen wilt stellen met een goede geluidskaart wens ik je veel succes, ik heb hier in de studio een windows pc staan speciaal gericht op audio bewerking en opname, van circa €2300 euro, hierin zit een goede maar nog niet eens een super deluxe geluidskaart in (wel meer kanaals en zeer lage latency), terwijl mijn macbook pro die er naast staat (€1599), een bijna net zo'n goed geluid weergeeft, al dan niet dat die van de macbook stereo is en geen meerkanaals.
Dus een Mac kan voor simpeler audio gebruik veel interessanter zijn dan een windows pc.
 
Ja als je een computer van 2000 euro zonder geluidskaart koopt wel he ;)

Deze snap ik niet??? Waarom zou je een computer zonder geluidskaart kopen als je audio bewerking wil gaan doen?

Ik wil hiermee zeggen, dat een Mac dus helemaal zo duur nog niet is ten opzichte van een Windows pc als het om simpelere audio bewerking gaat.
Een fatsoenlijke geluidskaart voor audio opname en bewerkings doeleinden kan al zo 600 a 700 eurotjes kosten.
 
Het mooie van een PC is dat dat ik hem relatief makelijk (goedkoper) kan upgraden...
Stel dat je later wel meer kanaals wil gaan.
Maar he, beide (MAC of PC) werken wel, tis maar wat je het liefst hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan