Een raar probleem!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hamzahh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 sep 2011
Berichten
2
Hallo mede helpmij-gebruikers.

Sinds vandaag heb ik een raar probleem.
Het probleem is :
Ik heb vandaag mijn C-Partitie van een backup gerestored. Dus alle settings zijn helemaal opnieuw.
Ik had bij mijn oude settings op D "Page File" gezet. Die is er nog want ik heb maar 17 gb derop en er staat dat 67 is gebruikt. Ik wou vragen hoe kan ik die pagefile weghalen?

Ik hoop op een snelle en goede antwoord! (snel hoeft niet als het maar goed is!)

Mvg, Hamzahh.

PS: Windows 7 64-bit Ultimate
 
Hoi,
welkom op Helpmij
weghalen/verplaatsen pagefile
Windowstoets + pause/breaktoets
geavanceerde systeeminstellingen>prestaties>instellingen>geavanceerd>virtueel geheugen>wijzigen.
Daar kun je je pagefile evt. verplaatsen naar een andere partitie e/o groter of kleiner maken of een vaste grootte geven (kan ook uitgezet worden, niet aan te bevelen).
 
Laatst bewerkt:
Hoi,
welkom op Helpmij
weghalen/verplaatsen pagefile
Windowstoets + pause/breaktoets
geavanceerde systeeminstellingen>prestaties>instellingen>geavanceerd>virtueel geheugen>wijzigen.
Daar kun je je pagefile evt. verplaatsen naar een andere partitie e/o groter of kleiner maken of een vaste grootte geven (kan ook uitgezet worden, niet aan te bevelen).

Mischien heb je het niet begrepen ;D!
Dat weet ik wel maar het is zo dat ik voor mijn backup dat zo had geinsteld zegmaar en nu als ik daar ga is er ook niks !!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan