een rare pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

evolutionz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 sep 2005
hey mensen ik heb een vraag ik heb een eigen site nu heb ik 2 computers in huis via de ene computer kom ik gewoon op me site terecht als ik www.onlinepersoneel.nl doe.

maar als ik het op deze computer doe krijg ik deze pagina http://www.onlinepersoneel.nl/web/nedstatcorp.nsf/pages/index

is er iemand met een enig idee hoe dit kan ik heb deze pagina niet op me server staan dus het kan niet van mezelf af komen wat ik ook doe ik blijf op die pagina komen probeer ik subdomains van me site te openen op deze computer geeft hij aan dat ze niet bestaan iemand met enig idee hoe dit kan heb me coockies gewist me tijdelijke bestanden gewist me geschiedenis gewist niks hielp.

aub zeer snel hulp nodig ben bang dat dit mischien ook bij anderen gebeurd wat hopelijk niet het geval is

alvast bedankt.

Sorry, foutje: ik krijg "Not Found
The requested URL /web/nedstatcorp.nsf/pages/index was not found on this server." Hoe dan ook, waarschijnlijk zien anderen deze pagna dus ook niet.

hey jongens ben ik weer ja ik zag het ook op me eigen computer doet die pagina het niet ik denk dat het iets met die andere pc zelf is weet niet waarom maar daar kom ik er nog steeds niet op

in ieder geval bedankt voor jullie hulp..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan