Een reactie plaatsen in Spotnet lukt me niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Berichten
1.990
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal

Ik probeer een reactie te plaatsen in Spotnet, maar het lukt me niet.

Ik krijg steeds een foutmelding: zie afbeelding

Reacti in Spotnet-2022-06-07.png

Ik ben normaal ingelogd, maar dan krijg ik toch dit bericht

Met vriendelijke groet
Dukkel
 
Kan je wat meer details geven over je verbinding ermee?
 
Hallo Aar,

Ik begrijp niet goed wat jij bedoeld met "Kan je wat meer details geven over je verbinding ermee?"

Het is gewoon een invoervak waar je vragen of commentaar kunt geven over een bepaald Item binnnen Spotnet

Reactie invoervak_2022-06-07.png

Ik heb m'n naam + Wachtwoord en m'n provider opgegeven om een account op Spotnet te verkrijgen, meer details over de verbinding zou ik niet weten op te geven.

Misschien kun je hier wat mee?
 
Aar bedoelt de inlog gegevens van je Usenet provider, zoals Eweka, Sunny Usenet, Iteliigent enz.
Uiteraard zonder gebruikersnaam en wachtwoord te tonen.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Edmoor

Mijn inloggegevens zijn News.Pureusernet.nl
En verder zoals Gebruikersnaam en Wachtoord houd ik liever voor mezelf

Ik kan me dan ook niet voorstellen dat Aar om deze gegevens verlegen is.
 
Nee, uiteraard niet.
Maar wel de server gegevens.
Pureusernet is bijvoorbeeld al fout.
 
Laatst bewerkt:
En die servergegevens heb ik dan ook gegeven, nogmaals www.pureusernet.nl
 
Nogmaals, dat is niet het juiste adres.
 
Juist.
Een tikfoutje is gauw gemaakt.
Controleer dus de serveradressen die je in Spotnet hebt ingegeven.
 
Hierbij de invoer gegevens in Spotnet, uiteraard heb ik mijn Gebruikersnaam (tijdelijk voor de foto verwijderd)


INVOERGEG SPOTNAT_2022-06-07.png
 

Bijlagen

  • Reactie invoervak_2022-06-07.png
    Reactie invoervak_2022-06-07.png
    621,3 KB · Weergaven: 29
Laatst bewerkt:
Dat is niet de bedoeling.
De server gegevens staan onder Bewerken en dan Provider.
 
Excuses

Dan moeten dit ze zijn

INVOERGEG SPOTNAT_2022-06-07.png
 
Laatst bewerkt:
Dat ziet er in ieder geval correct uit dus dat zal de oorzaak van je probleem niet zijn.
Maar probeer ook eens poort 563 (SSL)

Als je dat probleem blijft houden zou ik eens een andere usenet provider proberen.
 
Hallo Edmoor

Inderdaad met poort 563 (TSL) werkte dat antwoord schermpje perfect.


Hartelijk bedankt, maar eens weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan