Beste
Ik ben student aan de Hogeschool in Gent, België.
Nu hebben we een opdracht gekregen in Excel.
In het eerste tabblad staan verkoopcijfers volgens nummer, op het tweede tabblad staan dezelfde verkoopcijfers maar dan volgens de omzet gerangschikt en dan in het derde tabblad staat de grafiek. Alle bladen zijn reeds aan elkaar gelinkt.
Voor de duidelijkheid heb ik het bestand bijgevoegd.
Nu is mijn vraag:
Het is nog de bedoeling dat het mogelijk wordt dat er in het eerste tabblad een regel wordt bijgevoegd en dat dan alles automatisch wordt aangepast in het tweede en derde tabblad.
Ik weet echter niet hoe dit moet.
Hopelijk kan iemand mij helpen.
Vriendelijke groeten
Ik ben student aan de Hogeschool in Gent, België.
Nu hebben we een opdracht gekregen in Excel.
In het eerste tabblad staan verkoopcijfers volgens nummer, op het tweede tabblad staan dezelfde verkoopcijfers maar dan volgens de omzet gerangschikt en dan in het derde tabblad staat de grafiek. Alle bladen zijn reeds aan elkaar gelinkt.
Voor de duidelijkheid heb ik het bestand bijgevoegd.
Nu is mijn vraag:
Het is nog de bedoeling dat het mogelijk wordt dat er in het eerste tabblad een regel wordt bijgevoegd en dat dan alles automatisch wordt aangepast in het tweede en derde tabblad.
Ik weet echter niet hoe dit moet.
Hopelijk kan iemand mij helpen.
Vriendelijke groeten