niet dus!
het bericht van centovacast dit keer:
It would appear that you are not familiar with the Linux command line, perhaps it would be easier if you use the RAW configuration option. Under the station's settings.
This will provide you with a graphical interface to edit the station's RAW configuration file.
weer heb ik geen idee waar dit te vinden is, ik denk ik t beter kan opgeven is t nu zo enorm ingewikkeld om een sc_serv.conf te bewerken?
ik zit al 3 weken emt deze vraag maar het blijft op alle manieren onbeantwoord bij hun support. (slecht) :evil:
note: opgeven bestaat niet, ik leer er alleen maar van als ik weet hoe het moet. Het is neit van probeer maar wat, het is geen speelgoed zo server beheren.
het is niet voor klanten gericht maar eigen gebruik.
Het erop wijzen van probeer het zois, het is niet veilig, werkt niet.... heb ik niks aan... hiermee los ik t probleem neit op, maar wijkt steeds verder af van wat ik uiteindelijk wil.
Ik heb nu nogmaals het support van beiden aangeschreven ik een werkende oplossing wil, tenslotte heb ik er zelfs voor betaald.
ok ben een beginner met een server maar wil niet zeggen ik de beoel verwaarloos en er niets van wil opsteken.
Tenslotte moet iedereen bepaalde dingen eerst leren voor ze het zelf kunnen.
citaat: iemand die een auto wil rijden zeggen ze bij het cbr ook niet van ga naar de winkel koop een auto en rijdt lekker een eind weg