Een set kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Copchase

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2012
Hallo mensen,
ik zou graag een setje kopen waarmee ik BattleField 3 op ultra kan spelen, meer gezegd alle spelletjes kan spelen.
Ik heb een set besteld uit Duitsland een Socket 775 moederbord ASUS + E7400 Dual Core Processor @2.66 Ghz+ DDR3 Geheugen 4GB.
Wel ik vind die RAM wel goed, maar iemand zei tegen me dat het nu zonde was van die 775, je kan beter 1155 nemen. Wel weten jullie een setje voor mij ? Ik heb voeding al (380W) , case, .. Ik heb alleen moederbord, grafische kaart, voeding (380 W is niet genoeg volgens mij dus nieuwe), processor.

mvg.

wat is het budget?

Socket 775 is verouderd idd en de E7400 zal battlefield 3 niet op ultra aan kunen

Ehm, een i3 of een i5 is de favoriet natuurlijk. Ehm, het budget.. 200-300 €?

en wat heb je nu allemaal nodig?
je geeft het niet duidelijk aan in je eerste post

dat ga je niet redden met 300 euro dan moet je toch richting de 400/500 euro gaan kijken

een videokaart die bf3 op ultra aan moet kunnen kost op zich zelf al ruim 200 euro

Laatst bewerkt:
300 euro is net genoeg voor cpu moederbord ram en voeding een game kaart uberhaupt erbij is al krap je zou blij moeten zijn als je op medium aan kunt
klikerdeklik

Laatst bewerkt:
Idd, die van Joeylooi, maar zou ik geen FX Versie nemen? Ze zeggen dat ie heel goed draaien.

Laatst bewerkt:
kan niet het moederbord is voor intel processoren en niet voor amd

EDIT: je hebt 2 voeding en daar moet je 1 van maken dat scheelt al 55 euro :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan