Een simpel CMS progamma gezocht

• Onderwerp starter Onderwerp starter joept
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

joept

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2007
Hoi,

Mijn site heet: www.myblogsite.nl
Nu regel ik gratis hosting voor een vriend van mij. Die upload zijn site met FTP.
Dit gaat ook goed. Zijn site heet: http://ottoman.myblogsite.nl Nu wil ik voor de subdomeinen een CMS beheersysteem maken. Dat mensen die een subdomein hebben. Dat die bijv. heel makelijk een gatenboek kunnen toevoegen. Of bijv. een poll. Ik ben dan ook niet opzoek naar een ingewikelt progamma! Ik zoek een Nederlandstalig CMS beheersysteem. Wat ik dan kan gebruiken voor de subdomeinen. Voor mijn hoofddomein hoef ik geen CMS progamma het is alleen voor de subdomeinen. Verder moet het ook niet lastig zijn om het te instelleren op de server. Het is wel de bedoeling dat de index van de subdomein gewoon index.html kan blijven heten! Veder moet de site ook gewoon blijven te beheren zijn met FTP. Ik zou even een kort info geven over mijn hosting!
Ik heb 250MB schijfruimte die is ruim voldoende voor twee kleine site's
Ik heb 5GB dataverkeer
Ik heb geen DNS beheer. Maar mocht het nodig zijn voor het CMS beheersysteem kan ik het nog wel nemen.
Ik beheer mijn site met het beheersysteem PLESK. Ik hoop dat ik je genoeg informatie heb gegeven!

Laatst bewerkt:
Toevoeging

Nog even wat anders!
Ik zit bij webreusBV bij het paket starter

Joolma CMS¿

He,

Joolma lijkt mij een prima progamma. Aleen nu is mijn vraag kan de index dan gewoon index.html blijven heten? En kan je de site blijven beheren met FTP?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan