een site in een e-mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

in my life

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2007
Berichten
297
hoi,

ik zou graag willen weten hoe je een site via een e-mail verstuurd. hiermee bedoel ik niet een hyperlink, maar gewoon een site. ik doe er niets verkeerds mee ofzo (als je daar misschien bang voor bent). ik hoop dat jullie weten hoe het moet...:eek:
 
heb je de site op je pc staan?
anders moet je alle files die op je pc staan inpakken in winrar of winzip en dan uploaden op je mail en dan versturen OF bedoel je een site die op internet staat en die met je mail versturen.

MAg ik ook vragen waarom?
 
umm, ik bedoel bijvoorbeeld je krijgt soms een mailtje, je opend hem en dat is gewoon van een bedrijf ofzo (hotmail of playstation) je opent hem en soms kom je gewoon op een site terecht enzo, dit kan gewoon. ik wil graag weten hoe je dat kan doen, een "site" versturen in je e-mail en zorda je je e-mail opent krijg je die site. ik wou het in eerste instantie voord deze site doen: *knip*
maar ik ben er ook gewoon nieuwsgierig naar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik denk dat je bedoelt een nieuwsbrief.
dat zijn mailtjes gemaakt in html oid en ook verzonden in html

want ik krijg ook wel eens mail van hotmail (windows live heet dat tegenwoordig) en als ik die open krijg ik eerst hun nieuwsbrief te zien, als ik dan een linkje klik in de nieuwsbrief kom ik op hun site.
ik heb nog nooit een mailtje geopend en dat ik dan direct naar een website ga.

zoek gewoon op google: hoe maak ik een nieuwsbrief
 
nee het kan echt, het wordt als het goed is ook door bedrijven gebruikt die e-mail adressen doorverkopen. via het IP kunnen ze dan zien of je het mailtje geopend hebt enzo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan