Een SSD in mijn Sony Vaio laten plaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

A.J.

Meubilair
Lid geworden
12 jul 2004
Berichten
6.492
Ik ben opzoek naar een vakkundig bedrijf dat voor mij een SSD in mijn 16" Sony Vaio kan plaatsen met volledig data en software behoudt.
En dan het liefst in de omgeving van groot Amsterdam en eventueel Almere.

Alvast dank.
 
Als ik dat had willen weten had ik dat prima zelf kunnen vinden, Google is ook mijn vriend ;-)
Ik vraag echter om een bedrijf dat dat voor mij kan doen in mijn regio(garantie en BTW-bon).
 
Ok, duidelijk :)
 
Zo ver ik weet zijn er geen of weinig bedrijven die dat onder garantie doen. SSD plaatsen okay, maar garantie op data behoud ben ik nog niet tegen gekomen.
Ik doe het vaak voor een ander maar ook op eigen risico.
 
Ok, dankjewel.
Dus data behoud wil niet altijd lukken begrijp ik?
 
Bijna altijd gaat het goed als men weet wat ze doen maar garantie ben ik nooit tegen gekomen. Zorgen voor een goede backup en de stappen zelf volgen zou mijn advies zijn.
 
Ok, dankjewel.
Dus data behoud wil niet altijd lukken begrijp ik?

Vreemde conclusie:
Verduidelijking: Als je het zelf doet heb je altijd data-behoud, als een ander het voor je doet weet je het maar nooit.
Je Garantie en BTW - lijkt me een vreemde motivatie om het uit te besteden.
 
Als je een bedrijf hebt met bekwame medewerkers, dan moet dat lukken. Helaas kan niemand daar garantie op geven. Dat bedrijf kan zelf back-ups maken, geef aan dat je dat wilt. Je zult maar net een prutser tegenkomen die het op maandagmorgen doet. Oeps, gaat net even mis... en dan komen de uitvluchten en discussies. Heb jij dan alles zwart op wit, heb jij een rechtsbijstandverzekering? Wil jij die ellende? Voorkom dat en neem je eigen verantwoordelijkheid en maak altijd zelf vooraf back-ups!
 
Laatst bewerkt:
Vreemde conclusie:
Verduidelijking: Als je het zelf doet heb je altijd data-behoud, als een ander het voor je doet weet je het maar nooit.
Je Garantie en BTW - lijkt me een vreemde motivatie om het uit te besteden.

Dat is een heel nuchtere conclusie van mijn kant.
En gewoon een heel normale vraag.
Garantie is voor mij DE motivatie om werkzaamheden te laten uitvoeren door vakbekwame mensen. Dat geldt voor mijn camera´s, motorfietsen, PC´s, studio apparatuur, maar ook voor mijn gitaren en andere muziekinstrumenten.
Aangezien ik een bedrijf heb, kan ik de BTW van de werkzaamheden weer verrekenen.
Wanneer lieden geen garantie durven geven op hun werkzaamheden, zijn het wat mij betreft geen vakbekwame mensen en ga ik verder kijken.
M.a.w. is jouw conclusie voor mij weer ietwat vreemd.

Maar ik blijf graag ´on topic´ met uw welnemen.
Wanneer je niets zinnigs te melden hebt als antwoord op mijn vraag, liever niet (meer) reageren.
 
Als je een bedrijf hebt met bekwame medewerkers, dan moet dat lukken. Helaas kan niemand daar garantie op geven. Dat bedrijf kan zelf back-ups maken, geef aan dat je dat wilt. Je zult maar net een prutser tegenkomen die het op maandagmorgen doet. Oeps, gaat net even mis... en dan komen de uitvluchten en discussies. Heb jij dan alles zwart op wit, heb jij een rechtsbijstandverzekering? Wil jij die ellende? Voorkom dat en neem je eigen verantwoordelijkheid en maak altijd zelf vooraf back-ups!

En laat mijn vraag nu juist zijn dat ik op zoek ben naar een dergelijk bedrijf!
Hoe ze het doen, doen ze het.
Is dat bedrijf er niet, ga ik verder rondkijken.
 
@fokke,

Niet echt een zinnig antwoord vind je ook niet ?? Help de ts-er of als je het niet weet laat de vraag aan je voorbij gaan
 
Wie is fokke ? ... en, welke zinnige antwoorden post jij hier zoal ?
 
@gast0205.

oke moest gast0205 zijn maar feit blijft zelfde en och mijn antwoorden zijn een stuk zinniger dus laten we dat verder buiten beschouwing houden

en verder ontopic blijven
 
Sterk nummer modal en inderdaad een enorm zinnig antwoord. :thumb:
 
A.J.
ik kan het voor je doen, met garantie - maar dan maak ik ook een back-up voor je.
Aanhuis dus - ik maak me daar niet zo druk om.
Gr, Jurgensan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan