Een steam game geven aan een vriend

Status
Niet open voor verdere reacties.

nickvtje

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2009
Hallo,

Ik heb op Steam een game gekocht. Portal 2. Nu was er een weekendaanbieding dat ik 2x portal 2 kreeg, zo dat ik er ook 1 aan een vriend kan geven.
Nu heb ik het gekocht en gedownload. Allen hoe moet ik nu mijn 2de game aan mijn vriend geven?

Hier heb je een foto van de aanbieding: 2EVDf.png

Dus hoe kan ik nu de game aan een vriend van me geven?

Hoor het graag!:thumb:

Nou als je een game in je winkelwagen stopt en klikt op betalen, dan word je op een gegeven moment gevraagd of het een cadeau is, dus voor een vriend, dan vul je zijn steam naam in, of dat je de game voor jezelf wilt kopen dus dan jij hem krijgt. En dat is dus het enige wat je hoeft te weten, gewoon op de knop klikken, buy as gift.

Dat staat allemaal in die voorwaarde. Mail versturen, ontvangen, klikken, 24 uur wachten, je kunt de uitnodiging ook aan jezelf sturen en dan doorsturen aan je vriend en weet ik allemaal wel en niet. Wat een gedoe he. Het is veel leeswerk. [h=5]Hoe weet ik wanneer mijn vriend zijn geschenk heeft ontvangen?[/h] Installeer Steam om de status van je geschenkaankoop te bekijken, en login met je account. Klik in het hoofdmenu op "Spellen", en selecteer daarna "Geschenken en gastenpassen beheren…". Zodra je vriend eenmaal zijn geschenk geactiveerd heeft in Steam, zal je geschenkstatus veranderen van "verzonden" naar "ingelost."

staat allemaal op Steam inderdaad, maar gewoon de regestration info aan m geven is ook genoeg.
tenslotten heeft iemand enkel bepaalde info nodig om een game te installen ( dus eigendom te maken).

succes,
Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan