• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Een tabel (enegie gebruik ANWb energie ) in exel plaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Beste forumleden. Ik heb een vraag over een energietabel van de ANWB energie app.
Ik zie op mijn scherm een tabel van mijn gebruiks gegevens deze heeft 10 kolommen met gegevens .
op het scherm een tabel die er niet helemaal op kan dat ik moet naar rechts scrollen wil ik alles zien
En dan uiteraard veel naar beneden scrollen hoe zou ik dit in een exel tabel kunnen krijgen.
Ik kan ook deze tabel niet helemaal selecteren zowel horizontaal als vertikaal omdat deze tabel niet helemaal in beeld is
weet iemand misschien een oplossing of heeft deze ook een anwb app in gebruik. ??
Ik wacht het even af mischien krijg ik wel tips
mvrg e de waele
Bekijk bijlage anwb energie tabel.docx

Laatst bewerkt:
En dan plaats je een Word document?

Dat heb ik alleen gedaan om te laten zien hoe het er bij mij uitziet op het scherm als ik de anwb app gebruik
Gr e de waele

heb je de vraag al eens bij de anwb gesteld.
Misschien hebben zij wel iets om het in een excel bestand te zetten.

Nee dat heb ik nog niet gedaan dat zal ik zeker maandag eens proberen
wel al bedankt voor jullie tips als het zou lukken zal ik hier een berichtje achterlaten
e de waele

Welk type scherm bedoel je? Als je twee beeldschermen hebt kun je de webpagina vergroten/slepen/uitbreiden naar het tweede beeldscherm. Dan krijg je een veel breder beeld met meer inhoud. Kunt direct slepen maar ook eerst blokje rechts boven in drukken.

Ik heb contact gehad met de ANWB hierover en dat gaat nu nog niet maar ze gaan dat aanpassen (maar wanneer )
Ik heb alleen het scherm van mijn laptop Maar als ik deze vergroot tot 125% dan kan ik alles lezen wat ik wil zien .
dus dat is al opgelost .nu exel nog
mvgr e de waele

Om meer te zien op het scherm, moet je vaak verkleinen?

Helemaal waar maar ik kijk naar het eerste scherm wat ik zie dat staat op 100% Ik druk op ctrl en scrol met de muis naar 125% en ik zie er de laatste 2 kolomen bij komen btw en totaal ????
e de waele

Welk scherm is dat? PC, laptop, tablet, mobiele telefoon? Is er een link van die app? Kan ik dat ook zien op mijn desktop-pc?

Dit is het scherm van mijn Laptop En ik gebruik hiervoor de ANWB app Op mijn ipad werkt het ook niet maar daar kan ik wel de gegevens verschuiven tot ik de laatste klommen ook zie Als ik de app gewoon opstart staat mijn scherm van de laptop altijd op 100% en dan zie ik dit beeld
Schermopname (67).png

als ik scrol naar 125% zie ik dit 2 kolomen er bij BTW en TOTAAL ??
Schermopname (68).png

dat was het
e de waele

Dat is niet vergroten maar verkleinen. Helaas moet ik inloggen voor die pagina en ik heb daar geen account.

Het is lastig te bepalen wat je dan wel kunt. Met Ctrl+A kun je wel alles selecteren en mogelijk in Excel plakken en dan > van tekst naar kolommen maar weet niet of dat kan?

Ik ga het zo even laten lopen IK kan nu ook alle gegevens lezen dat is voor mij nu genoeg.
Het was wel leuk geweest als dat in exel zou kunnen maar dit is voor mij ook goed
e de waele

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan