EEn tabel kopieren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Geachte forum leden
Ik wil een tabel in word kopieren bv een tabel van de ing bank dan ga ik deze eerst selecteren een bepaald gedeelte dan ga ik naar word en kies dan plakken in een lege pagina Dan krijg ik te zien dat hij daar 6 of 7 paginas van maakt
dat is natuurlijk niet de bedoeling Ik zal wel iets verkeerd doen Het geen wat ik wil kopieren is een gewone tabel maar word zet alles door elkaar en heeft daarom zoveel paginaas nodig wie geeft mij raad
e de waele

Wat wil je precies voor tabel kopieeren van de ING ?
Is het je af en bijschruijvingen overzicht of is het de details van een overschrijving ?

Groeten Marcel

Een download van de gegevens (*.txt of *.csv) is natuurlijk het beste om in Excel te openen
Is het ook mogelijk om de gegevens eerst in Excel te plakken of het gedownloade bestand gewoon te openen in Excel en hier ‘vreemde dingen’ aan te passen om het resultaat daarna in Word te zetten?

Om het direct in Word te doen wordt volgens mij moeilijker:
Als het een gewone tabel is, zijn er misschien dusdanig veel kolommen dat de tabel aan de rechterkant ‘van het papier afloopt’. Dit kun je ondervangen door de pagina-instelling van je worddocument op liggend te zetten, de marges aan te passen en te kiezen voor A3-papier.
Na het plakken kun je de tabel selecteren en de puntgrootte van de letters aanpassen.
Daarna kun je kolombreedtes aanpassen om tenslotte als het er acceptabel uitziet de eerder gedane aanpassingen (A3-papier etc.) weer terug te zetten.
Mocht dit niet werken, dan zou je misschien de eigenschappen van rijen en of cellen die er ‘vreemd ‘uitzien aan kunnen passen.

groet,
Ronald

Ik heb net even geprobeerd om een gedeelte van een tabel vanuit mijn ING te kopiëren en te plakken in Word en Excel, maar het resultaat is in beide gevallen te slecht/tijdrovend om aan te passen

Laatst bewerkt:
Het gaat hier over de tabellen van bij en afschrijvingen van de ing In word en in exel dit werkt voor geen meter je moet toch gewoon een tabel kunnen maken in word of exel
en dan afdrukken
Als je via de ing iets laat afdrukken heb je een heel pakket a4 nodig niet normaal meer
gr
e de waele

Misschien heb je iets aan het volgende:
Wanneer je ingelogd bent bij de ING druk je onderaan je overzicht op Toon alle af- en bijschrijvingen van rek.nr
Misschien lukt het met dit overzicht beter.

Groeten Marcel

Het is gelukt zo als Marcel het zegt maar ik heb deze gedouwload en dan via Exel tabel inporteren en dat werkt prima Ik heb nu 1 maand netjes op 1 a4 staan
allemaal bedankt voor jullie meedenken
mvrg
e de waele

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan