• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Een tabel kopieren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Geachte forumleden
Ik heb een volgende vraag Ik heb in exel 2007 een kleine tabel gemaakt nu wil ik deze in een email plakken waar ik ook tekst in schrijf
Als ik de tabel selecteer en ik plak deze in de email dan klopt de tabel niet meer er staan verschillende stukken door elkaar of achter elkaar
Ik zou toch wel een gewone tabel goed moeten kunnen plakken ?
wat zou ik fout doen Als ik de tabel plak in word gaat dit prima maar in mijn email gaat het fout
mvrg
e de waele

Staat je email wel zo ingesteld dat deze in HTML wordt opgemaakt in plaats van platte tekst?

Dat heb ik nog niet beken hoe kan ik dat instellen en waar moet ik kijken ik ga dat eens uitzoeken
Ik kan wel gewoon tijpen in de Email dus dat gaat wel
e de waele

Of dat kan en hoe dat werkt is helemaal afhankelijk van met wel email programma je werkt.

Daar heb ik nog nooit wat mee gedaan.
Wellicht dat iemand anders weet hoe je daar in kunt stellen dat een mail in HTML wordt opgemaakt.

Laatst bewerkt:
Wanneer je met Windows Mail werkt kun jij, wanneer je een nieuw bericht maakt of een bericht beantwoordt, de optie omzetten van Tekst zonder Opmaak naar HTML-tekst of vice versa.

De knop zit midden in het scherm vlakbij bijlage invoegen.

Ik zie bij mij niets staan om tekst okm te zetten in deze werkbalk bij mij staan er de volgende knoppen op van l naar r
verzenden-knippen-kopieren-plakken-ongedaan maken-naam controleren-spell contr-bestand toev- priotieit inst-best digi onderteken-bericht versl-offline werken
dat is alles waar kan ik deze knop dan vinden ?
E de waele

Ik snap het niet ik heb een heel ander scherm op mijn laptop
Ik gebruik word 2007 en heb windows mail mijn scherm komt niet overeen met dat van jou
e de waele

Ik gebruik Windows Mail onder Windows 7. Wellicht ligt het daaraan. Welke windows mail met welk OS gebruik je?

IK gebuik vista en windows mail versie 60600013686 dus mischien dat het daar aan ligt mischien dat er nog meer forum leden zijn die dit weten ik wacht wel af of ik nog tips krijg
e de waele

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan