Hallo,
Ik heb een vraag met betrekking tot het toevoegen van een tabelregel aan een PDF formulier. Ik heb een formulier gemaakt in WORD en deze met Acrobat omgezet naar een PDF formulier die je kan invullen. Het is de bedoeling dat de medewerkers van de buitendienst deze formulieren ter plaatsen kunnen invullen en meteen terug mailen. Dit doen we d.m.v. een Ipad en het programma PDF expert. Het probleem dat wij nu ondervinden is het aantal opmerkingen dat genummerd wordt in een tabel structuur (kolom 1: nummers en kolom 2: opmerkingen) kan varieren van 10 tot 50 opmerkingen. We hebben nu een standaard document opgesteld met ruimte voor 20 opmerkingen om het overzicht te bewaren. Het zal handig zijn dat als er meer dan 20 opmerkingen zijn onze medewerkers ter plaatsen ook regels kunnen toevoegen in deze PDF.
Weet iemand of dit kan en zo ja, hoe?
Ik heb een vraag met betrekking tot het toevoegen van een tabelregel aan een PDF formulier. Ik heb een formulier gemaakt in WORD en deze met Acrobat omgezet naar een PDF formulier die je kan invullen. Het is de bedoeling dat de medewerkers van de buitendienst deze formulieren ter plaatsen kunnen invullen en meteen terug mailen. Dit doen we d.m.v. een Ipad en het programma PDF expert. Het probleem dat wij nu ondervinden is het aantal opmerkingen dat genummerd wordt in een tabel structuur (kolom 1: nummers en kolom 2: opmerkingen) kan varieren van 10 tot 50 opmerkingen. We hebben nu een standaard document opgesteld met ruimte voor 20 opmerkingen om het overzicht te bewaren. Het zal handig zijn dat als er meer dan 20 opmerkingen zijn onze medewerkers ter plaatsen ook regels kunnen toevoegen in deze PDF.
Weet iemand of dit kan en zo ja, hoe?