Een tijdelijke internetverbinding, wat kan ik het beste doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

martojo124

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 aug 2013
Berichten
1
Hallo!

Situatie: Ik kan binnenkort (tijdelijk) verhuizen. Het gaat in eerste instantie om 2,5 maand, met eventueel de optie om daar nog een half jaar aan te plakken maar dit is alles behalve zeker.

Nu wil ik graag een internetverbinding hebben daar, maar ik zit nogal veel op internet. Ik maak erg veel gebruik van youtube, twitch, dailymotion, dumpert, eredivisie live, sport 1 (abbo's) etc. en kijk eigenlijk nooit meer tv. Speel graag online games, en voor mijn studie ben ik eigenlijk ook altijd afhankelijk van mijn internet. (ook download ik nog wel eens een film/ serie .

Nu zoek ik me helemaal suf op internet voor een tijdelijke internet oplossing maar ik kan eigenlijk niets vinden. Providers willen altijd een jaar abbo, en ik denk dat ik de datalimiet van een dongel er binnen een dag doorheen heb.

Mijn vraag is dus wat de beste oplossing hiervoor is!

Mocht ik nog wat te weinig info hebben gezet hoor ik het wel.

Alvast bedankt, martojo124
 
Afhankelijk van waar je zit zijn je opties redelijk beperkt. Oftewel hotspot via mobiel, maar dan zit je meestal met een datalimiet of kijken of je een dealtje met een buurman kunt sluiten om tijdelijk van zijn lijn gebruik te maken. Draadloos kan eventueel via een extra access point.
 
Vriendelijke deal met buurtbewoners lijkt me het gemakkelijkste en goedkoopste.
Als je enkel 2,5 maanden internet wil gebruiken dan ga je vaak niet echt iets goedkoop
vinden (want providers geven vaak korting als je 1 jaar ofzo blijft)

Stel bijvoorbeeld voor om 50/50 te betalen van het internet van een buur, ik denk dat die
daar ook blij mee zal zijn :)

gr,
Maxim
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan