Een tweak te veel??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je aan de slag gaat met het herinstalleren (zie bericht #20) voer dan zeker ook Windows Update uit. Momenteel zit je nog altijd op Windows 8 ondanks:

Ik zou mijn prioriteiten leggen bij zaken die belangrijker zijn: Windows 8 wordt al > 7 maanden (14 januari 2016) niet meer ondersteund door Microsoft, het is hoog tijd om te upgraden naar Windows 8.1.

Je huidige installatie is niet up-to-date en is intussen een economisch totaal verlies geworden : je bent nu al veel langer aan het knutselen dan de tijd die je je nodig hebt voor een herinstallatie.

Laatste nieuws van het NCF front is dat de vragensteller Windows opnieuw gaat installeren na het maken van backups van relevante (gebruikers-)bestanden.
[Aantekening van mijn kant: Als ik die NCF discussiedraad doorloop zie ik zoveel (malware/virus/etc.) sh*t dat ik me ernstig afvraag of daar niet al het nodige van aanwezig was vóór de kloon- en tweakactie.]

Tijs.

Mijn antwoord in bericht 4 (want een oplossing voor het probleem zou ik het niet direct willen noemen) was dan ook 'welgemeend'...............

@gast0225: We zijn hier op Helpmij niet de beroersten om even door te halen om (toch) tot een oplossing zónder herinstallatie te komen, maar ja, we zijn (áls ik gelijk heb met mijn bemerking in mijn vorige posting) in het bos gestuurd met een auto waarvan de eigenaar beweerde dat er alleen aan de rechter voorband wat aangepast/mis was maar die ondertussen structureel uit elkaar viel.

In principe hadden de tweaks ook weer ongedaan gemaakt kunnen worden (dat is waar ik op aanstuurde), en dan had het weer kunnen werken, als er niet ook nog andere zaken aan de hand waren geweest.

Tijs.

Status naar "opgelost" omdat TS het OS opnieuw heeft geïnstalleerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan