Een tweede site uploaden met Frontpage

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Hallo Beste mensen,

Effe kijken hoe ik dit ga uitleggen!!
Ik heb mijn site dus met Frontpage gemaakt. Alle bestanden zijn kan ik dan ook uiteraard openen vanuit FP en daar bewerken...Logisch!
Mijn site upload ik ook met FP omwille dat anders bepaalde FP extensies niet werken als ik dit met een FTP progje doe. Nu wil ik een tweede site maken en deze bestanden kan ik wel in een andere map plaatsen maar volgens mij upload hij alles als ik deze tweede site wil publiceren. Ik hoop dat het probleem een beetje duidelijk is en zoniet dan hoor ik het wel.

Opties

Je kunt (als ik het probleem tenminste begrijp) bij de opties van frontpage kiezen of alles word geupload of alleen de gewijzigde mappen/folders.

En bij je ftp programma kan je toch aangeven wat je wil uploaden?

Ik denk dat je het hier moet zoeken, maar zeker weten doe ik niks!!!

Het probleem is dat ik alleen de bestanden wil uploaden van mijn tweede site. Het probleem is dat hij ook de rest meeneemt. Met een FTP gaat het wel maar dan zit je weer met de FP extensies.:(

Je kan toch wel meerdere sites maken met FP. Ik probeer nu een site te maken voor de baby van de buurtjes en nu slaat hij niet eens de afbeeldingen op:(

Ja dat kan heb ik ook gedaan maar je moet de nieuwe site wel in een andere map zetten dus bijvoorbeeld my webs1 my webs 2 enz; en dan kan je gewoon kiezen welke je wil bewerken en wil uploaden.

Ik heb dus nu in MIJN DOCUMENTEN een mapje staan met de naam MYWEBS en daar staan al mijn bestanden in van mijn huidige site!! Nu heb ik er een mapje bij gezet in MIJN DOCUMENTEN met de naam "brian" en daar weer een mapje Images in. Dat werkt dus bij mij niet. Of moet ik de map echt MYWEBS1 noemen of zo???
Ik begrijp er geen **** meer van:p

De tweede site (index.htm) die je maakt sla je op in my webs1 deze moet je waarschijnlijk ff aanmaken en dan kan je dus kiezen welke je wil bewerken.

Dus de tweede site opslaan als my webs 1 of 2 en dat is dus een nieuwe folder/map in bijvoorbeeld mijn documenten.
Suc7

Nou ik wordt gek hoor...krijg het niet voor elkaar:(
Zit je niet in de buurt toevallig??:p

Hoi,

Ik ben geen FP gebruiker...maar zou je niet het volgende kunnen doen:
  • Je 1ste site heb je ge-upload inclusief FP extenties. Dus dat is goed.
  • Load je 2e site op met een FTP proggie (WS, Cute whatever...)
  • Kopieer nu de FP extenties van je 1ste site naar je 2e

Zal dit gaan lukken????

Overigens: waarom doen FP extenties het niet als je ze upload met bv. Cute FTP????

Gr Daan.

Hoi,

Ja je moet ff thuis zijn in FP. Het probleem is nog niet eens zo zeer het uploaden. Daar vindt ikwel wat op maar het gaat mij meer om het feit dat als ik een andere map maak waar ik mijn tweede site in wil gaan opslaan , FP de afbeeldingen niet mee opslaat in de images map.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan