Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
@ Wigi,
en jij hoopt dat snb dit terug weet te brengen tot 3 a 4 regeltjes . . . .
Martin
Snb, doen die 4 regels van jou inderdaad hetzelfde als die 1000+ regels van Nualang ?
Het is wel een mooie illustratie voor degenen die zo stringent hameren op het declareren van variabelen waartoe hun passie kan leiden.
Dit is eerder een gek aan het werk, die nog liever zou copy-pasten dan nadenken/ordenen/structureren.
Dat doe ik nu al 4 weken
Is dat niet goed dan ?
Groeten,
Jacques
Mja, dat ligt er maar aan.
Het belangrijkste is dat je overzicht hebt over je programma en dus weet waar je mee bezig ben.
Roncancio
Dat doe ik nu al 4 weken
Is dat niet goed dan ?
Groeten,
Jacques
Hier heeft iemand een monster van een applicatie ontwikkeld waar het nodige in gesnoerd kan worden en waar niet geheel duidelijk is wat de bedoeling is van het programma.
Ja dat is waar. Ik zeg het ook eigenlijk fout. Meeste van wat ik gedaan heb komt inderdaad van copy en paste van wat ik hier op het forum heb gekregen. Daarna ga ik er meestal mee spelen om te kijken wat er gebeurt.
Merk wel dat als ik nu iets vanaf nul maak ik toch regelmatig een vorig bestand moet openen om te kijken hoe het ookalweer moest, maar dat wordt steeds minder
Groeten,
Jacques
Daar is ook niets mis mee.
Je zult tzt wel merken dat als je voldaan ben over een programma en je kijkt er maanden later naar, dat je dingen heel anders zou doen.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.