een uitval probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

gwen75

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2006
ik had een modem router van linksys maar bij deze modem had ik enorm veel disconects,
dus
ik dacht ik koop een nieuwe modem nu heb ik een modem router van smc en alles ging de eerste week goed maar dan kwamen de disconects terug.
als ik mijn computer op zet dan moet ik mijn modem uit en aanzetten om terug op het net te gaan.
gaat mijn pc dan terug uit en een tijdje later terug aan dan moet ik weer het zelfde doen, het is net of je moet je steeds weer opnieuw aanmelden.
en het gaat hier over een adsl verbinding dus die staat konstant open.

ik had een modem router van linksys maar bij deze modem had ik enorm veel disconects,
dus
ik dacht ik koop een nieuwe modem nu heb ik een modem router van smc en alles ging de eerste week goed maar dan kwamen de disconects terug.
als ik mijn computer op zet dan moet ik mijn modem uit en aanzetten om terug op het net te gaan.
gaat mijn pc dan terug uit en een tijdje later terug aan dan moet ik weer het zelfde doen, het is net of je moet je steeds weer opnieuw aanmelden.
en het gaat hier over een adsl verbinding dus die staat konstant open.

Je had je de kosten voor een nieuwe router/modem kunnen besparen gewoon even je modem/router updaten met de nieuwste firmware deze kun je downloaden bij linksys
en het probleem had verholpen moeten zijn.

maar ik heb het probleem bij die nieuwe modem ook en de firmware is ook geupdate.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan