Een veld aan een form linken

Status
Niet open voor verdere reacties.

GooGooJansen

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2006
Hallo,
Ik heb een paar vraagjes, 2 om precies te zijn. Ik ben net begonnen met Visual Basic en ik HEB een boek aangevraagd bij de bibliotheek, maar die is onderweg en ik kon niet wachten voordat ik begon dus hierbij vraag ik het:
1) Hoe laat je een internetscherm 'onzichtbaar' worden, dus dat die wel de internetpagina opent, maar het niet laat zien?
2) Hoe kan ik de gegevens vanuit een textveld in een loginform (op diezelfde site) exporteren?
3) (vergeten te zeggen :D) Hoe kan ik de Login knop linken aan de Login knop op de site :P

Mvg,
GooGooJansen

EDIT:
Inmiddels heb ik vraag 1 al opgelost, ik kan me niet voorstellen dat ik zo scheel was :eek: Er stond gewoon True bij Visible, nu op False gezet en het is weg! Alleen de andere vragen nog :(

Laatst bewerkt:
3) (vergeten te zeggen ) Hoe kan ik de Login knop linken aan de Login knop op de site
Wat dacht je van... niet? :p Het punt is dat je de content van die site niet kan aanroepen. Wat je wel zou kunnen doen (en dan heb ik het over de makkelijkste oplossing die crappy is) is steeds 'tabs' sturen, om zo naar het knopje te gaan, en dan een 'enter' sturen.

2) Hoe kan ik de gegevens vanuit een textveld in een loginform (op diezelfde site) exporteren?
nou, net zoals hietboven: niet. Wat je kan doen als wayarround is de text gewoon 'sendkey-en' naar het textveld, maar dan zit je weer met lastige forcus te werken (evenals hierboven).

:thumb:

ps. Dit klinkt als een for(u)msubmitter/spammer?!

Laatst bewerkt:
Nee, het gaat om iets anders. Het is een programma dat inlogd op PTC sites en daar de status bij elkaar haalt, dit stopt die in een totaal, en haalt er het geinvesteerde vanaf. Hierdoor krijg je je winst te zien.

Ik heb wel al een spammer, dus dat is geen probleem :P

EDIT:
Moet je ook iets met target ofzo doen? Dat die in internet explorer gaat tabben?

Laatst bewerkt:
erhm, je zal de "webbrowser1.focus" code moeten gebruiken om het controll de focus te geven, en dan lekker zelf eens gaan uittesten.:thumb:

Oke, ik heb een boek besteld, maar dat is er nog niet :) En ik zal niet veel vandaag doen want we hebben examens :P (ik weet het, stomme tijd om te beginnen :D)

Het inloggen is gelukt :) Velen malen dank! :D

Dit is wat ik gedaan heb:
Ik heb een Timer op de Inlogbutton gezet,
Een paar tabs gemaakt,
en toen heb ik Enter erbij gezet :)
Dank jullie wel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan