Een videokaart die levensmoe is

Status
Niet open voor verdere reacties.

GambiaUser

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2009
Goedenmorgen,

Ik heb een laptop een soort van me broer geerft, die een nieuwe laptop kreeg, en ik kreeg zijn oude laptop. Dat is een Sony Vaio VGN-NR31Z. Ik had hem opgestart, oké wat weinig GB qua inhoud.. enkel 200GB die ik inmiddels bijna vol heb. Dus ik installeer gewoon even Call of Duty 4: Modern Warfare.. Ik start het op, leek nog niks aan de hand.. tot ik het COD4 scherm had.. 1 fps met me muis amper beweegbaar.. Dus ik kon niet gamen. Ik een licht spel installeren, Counter Strike Condition Zero ( de eerste ), doet exact het zelfde.. Dan nog maar een lichtere, *schrik niet* RuneScape testen.. Doet exact het zelfde. Ik kan dus amper gamen op deze laptop.. Ik heb alle grote CPU / geheugen programma's die onnodig zijn uitgezet. Nogsteeds het zelfde probleem. Ik had ook nog eerst geen NVIDIA driver geinstalleert waardoor ik een VGA videokaart had zei hij.. Waarom? Geen idee.. Maar na driver installatie had ik oppeens degene die ik nu heb.

Iets om het te fixen?

Videokaart: NVIDIA GeForce 8400M GT
Besturingssysteem: Windows Vista Home Premium 32-bit SP2
Overige info: Intel Core2 Duo CPU T5550 @ 1.83GHz, 3,0GB RAM
Virussen: Gescant op 7-6-12 11:00: Virusvrij
Leeftijd: Ergens tussen 5 - 10 jaar

Laatst bewerkt:
dat kun je rustig vergeten die spellen,op zo'n laptop gaat je nooit lukken
die laptop is enkel geschikt voor patience,en een beetje tekstverwerken

Runescape en COD4 moet ie wel kunnen draaien hoor ;) Maruhm, als ik jou was zou ik eens beginnen met een schone installatie + drivers updaten. Zeker als die broer van jou hem eerst in gebruik heeft gehad voor x tijd, zal ie volgeslipt zijn met troep.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan