.Een virus - of niet ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan1276

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
Hallo ik weet niet waar dit onder hoort, maar het volgende sinds kort dit bericht -

http://fla15.maxexp.com/tag1.html

Is dit een virus of een verkeerde instelling van mijn beveiliging, dit komt bij de browser google chrome,
ik heb al van alles geprobeerd met scaners maar helpt niet.
wie weet raad.
johan1276

dat komt denk ik door de website waar je heen gaat.
komt het meestal bij de zelfde website?
dan komt het omdat ze dat als reclame hebben ingestelt. dat er een extra venster komt voor de reclame.

Bedankt voor je reactie, ik was al bezig geweest , maar het kwam en komt bij iedere pagina die ik open als een flits, en als ik hem afsloot stonden er diverseb van deze melding - kon geen verbinding maken met netwerk - ik heb al bij de Firewall gekeken en bij de goole chrome aan gevinkt en nu is er wel een scherm van dit URL maar helemaal wit.wat kan ik nog meer doen ?

Scan je pc eens op malware met bijv. Mbam Free

Bedankt ik heb hem al gescand met mailwarebytes en microsoft en spy-bot maar het blijft nu ben ik bezig met het register schonen met jvPowerTools dus ik wacht af wat er nu gebeurd.

Browser Companion - http://fla15.maxexp.com/tag1.html

Hallo Allemaal,

Dit is geen VIRUS!!!!! maar Mailweare etc.

De oplossing is uninstall Browser Companion en/of Browser Companion Helper.

- Configuratiescherm>Software>Browser Companion en/of Browser Companion Helper

- Restart de computer

- Start Verkenner (Explorer)

- Ga naar Map C:\Program Files\BrowserCompanion en verwijder de gehele MAP!!!

Graag reactie of dit is opgelost!

Met vriendelijke groet Dick

Bedankt, ik denk dat het is opgelost, ik heb verder deze melding niet meer gehad, ik heb diversen scans gedaan en het files verwijderd, ik hoop dat het nu weg blijft.
met vriendelijke groet johan1276

De software (Browser Companion) wordt misbruikt door de site fla15.maxexp.com!!!!!

Met vriendelijke groet

Hoi DickvanAltena,

Ik stel hier maar mijn vraag: Ik heb bovenstaande ook geprobeerd maar nu blijft in die map BrowserCompanion -> updatebhoWin32.dll staan en als ik die probeer te verwijderen dan kan dat niet omdat het geopend is in Windows verkenner...
Kan je mij hierbij helpen???

Vriendelijke groet, Wil

Hallo Wil ik wil ook even reageren, je moet naar Deze computer >> software wijzigen of verwijderen >> dan de software >Browser Companion verwijderen >> opnieuw opstarten. dan naar >> Program files in de map deze computer de map BrowserCompanion geheel verwijderen, en dan is het opgelost, zo heb ik dat ook gedaan en hij is weg
veel succes johan1276

Hoi johan1276,
Alle hulp is idd welkom dus dank je, en ik heb het ook precies zo gedaan als je omschrijft, maar die updatebhoWin32.dll krijg ik niet verwijderd.
Ik ben nu bezig met een scan, hoop dat dit misschien zal helpen.

grts Wil

Ja kan ik en ik kom zelfs ook in de map BrowserCompanion en daar staat updatebhoWin32.dll die ik als enige uit laatst genoemde map niet kan verwijderen!

Dat weet ik ook niet heb de map geopend en toen een voor een verwijderd, ik heb de map niet geopend maar compleet verwijderd, dus zonder hem te openen.

Nee dat klopt, staat ook zo beschreven hierboven door Dick, maar toen dat niet lukte ben ik handmatig gaan verwijderen van hetgene dat nog was overgebleven in die map, alle andere bestanden lukte wel behalve updatebhoWin32.dll
Misschien dat Dick zich er straks ook nog mee bemoeid...en een oplossing weet! :thumb: Bvd ;)

<<C:\Program Files\BrowserCompanion\updatebhoWin32.dll>>

Goedendag,

Probeer deze Toolbar Cleaner en installeer deze. (is erg goed) Kijk of dit voorkomt in de lijst.

- Browser Companion Helper Verifier

- Browser Helper Object(BHO)

- REMOVE SELECTED TOOLBAR(S)/HBO(S)

(http://download.cnet.com/ToolbarCleaner/3000-2094_4-75439821.html)

Kijk ook even in het register en zoek op 963B125B-8B21-49A2-A3A8-E37092276531
en verwijder deze. (herhaal de zoekopdracht tot deze niet meer voorkomt)

M.vr gr.

Laatst bewerkt:
Hallo Dick, ;)

Heb ik gedaan en verwijderen is gelukt kwamen allebei voor in de lijst, moet ik nu mijn laptop scannen?

gr Wil

P.s.

De map is verwijderd en ook bestand updatehboWin32.dll

Dank je :thumb:

Heb ik gedaan Dick, en de problemen die hij gaf laten herstellen, nu geeft cc aan dat er geen fouten meer gevonden zijn :D
moet ik nu nog actie's ondernemen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan