Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
??? Of moet er een getekend figuurtje met een stemmetje komen, die de tekst uitspreekt van wat het antwoord is?En moet je iets downloaden ?
En welke animatie enzo ?
Hoi Glipper,
Eh, ik snap de vraag niet helemaal.
Er is natuurlijk een nogal breed assortiment aan vragen te bedenken waar {Naam} een antwoord op zou moeten verzinnen - maar verzinnen is er niet bij, alles moet tevoren al in een database staan. Die zou dus loeigroot moeten worden; om maar een paar vragen te noemen:
Misschien is een "FAQ" een betere oplossing: daarin kan je de vragen zelf verwoorden, en de bijpassende antwoorden toevoegen. Voordeel is dan ook, dat je dit steeds kan uitbreiden met nieuwe Veel Gestelde Vragen.
- Hoe vouw ik een papieren vliegtuigje?
- Wat is de scheikundige formule van Quizalofop-p-ethyl?
- Waar koop ik een kaart van de Haute-Savoie?
De rol van Flash ontgaat me ook wat: wat moet een Flash-filmpje doen? Het antwoord geven? Dan moet de database dus bestaan uit een hele riedel met Flash-video's.
??? Of moet er een getekend figuurtje met een stemmetje komen, die de tekst uitspreekt van wat het antwoord is?
Maar het allermakkelijkste is natuurlijk deze: vraag-uw-vraag.htm.
Met vriendelijke groet,
CSShunter
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.