• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Een vraag inzake Lottobingo

Nostra56

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jun 2012
Ik heb een programmaatje gevonden op deze site dat bijna perfect is met wat ik wil en dat in LottoBingo spelen met mijn clubje.
Kan me iemand helpen om van 4 rijen uitgekomen nummers er 20 rijen te maken en dat voor mij doen want heb er totaal geen verstand van 1766700281551.png

Bijlagen

Ik snap niet helemaal wat je nu wilt. Van 4 rijen 20 rijen maken? Kun je eens handmatig aangeven wat je nu wilt bereiken?

Bedankt voor jullie snelle reactie.
Ik probeer het uit te leggen.
Ik de vier rijen die ik had kan ik nummertjes plaatsen die dan ook gekleurd worden bij de nummertjes van de spelers.
Bij Jverkerk had het bijna goed maar daar kan ik de nummers wel invullen maar die worden dan niet gekleurd bij 39 16 2 42 10.
Met andere woorden daar gebeurt niet wat er in de eerste 4 rijen wel gebeurt
kan ik de nummers wel invullen maar die worden dan niet gekleurd zoals je ziet bij de getrokken nummers 42 10 16 2 39
1766746092259.png

Bijlagen

• 1766745760452.png
    1766745760452.png
    61,4 KB · Weergaven: 4
Laatst bewerkt:
De voorwaardelijke opmaak bij de speler kijkt alleen naar regel 1 t/m 4. Als je deze verandert in
Code:
=AANTAL.ALS($B$1:$K$20;B25)>0
gaat het wel zoals je wilt.

Hoe doe je dit:
1. Druk op knop voorwaardelijk opmaak
2. Kies regels beheren
3. Klik op "dit werkblad" en je ziet de huidige formule
4. Dubbelklik op de formule, en zet de cursus in het formulevak.
5. Druk op F2 (bewerken)
6. Verander de 4 in 20.
7. Druk op ok.

Bedankt Alexcel, begreep er niets van, maar uiteindelijk lukte me het met jouw uitleg al was het niet meteen.
Dit is echt helemaal nieuw voor me dus weet daar totaal niets van, maar harstikke bedankt voor de snelle reactie.
Ook Jverkerk wil ik bij deze hartelijk danken, en ga dadelijk ook jouw inbreng proberen al ben ik heel tevreden over die van Alexcel.
Harstikke blij met jullie.

Terug
Bovenaan Onderaan