Een vraag over mijn speakers.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bradley

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jun 2006
Hallo,

Ik kan niet zo goed overweg met computers en laatst kreeg ik een melding dat mijn harde schijf te vol was, ik ben dus naar software gegaan in configuratiescherm en heb wat overbodige dingen(inclusief de drivers van mijn geluidskaart/speakers oeps:o) verwijderd, heel stom van me.

Mijn vraag is, hoe kan ik erachter komen wat ik heb verwijderd(ik weet niet of ik mijn soundcard drivers heb verwijderd, of die voor mij speakers) and wat kan ik er aan doen? Ik heb de CDs met drivers niet meer, ik ben ze kwijt geraakt.:evil:

En hoe kan ik erachter komen wat voor geluidscard ik heb?

Zou iemand mij alstublieft kunnen helpen en misschien een link geven naar bepaalde drivers als dat mogelijk is?

PS: Het enige dat ik me nog kan herinneren is dat de geluidskaart ietms met Soundmax avi of zoiets te maken had. :confused:

Bij voorbaat dank,

~Bradley :)

Heb je nu nog geluid(en) ?
Zo ja, je hebt geen probleem (meer).
Zo nee, heb je Windows XP ?
Zo ja, ga naar systeemherstel en kies een herstelpunt van voor je verwijderactie.

Pasja zei:
Heb je nu nog geluid(en) ?
Zo ja, je hebt geen probleem (meer).
Zo nee, heb je Windows XP ?
Zo ja, ga naar systeemherstel en kies een herstelpunt van voor je verwijderactie.

Ik heb geen geluid, helemaal niets.

Ja ik heb windows Xp maar ik heb te veel op mijn computer staan om het herstelpunt(wat helemaal aan het begin is voordat er ook maar iets op mijn PC stond, alleen windows en msn geloof ik) in te schakelen.:(

Pasja zei:
Met onderstaande tool (Aida32) kun je precies zien wat er allemaal aan hardware / software op je pc zit.

http://www.majorgeeks.com/download181.html

Ohhhh dankje! Ik ga het even downloaden en kijken wat voor drivers ik nodig heb. :)

Edit:

Er staat niets? :confused:

Laatst bewerkt:
Hallo !

Er zijn dus geen besturings elementen voor je geluidskaart geinstalleerd.

Maar als je in Aida32 op: "Computer"- Överzicht" klikt, staat er toch het merk/type van je geluidskaart/chip, + een verwijzing waar je de drivers kunt downloaden ?

Succes,

Harry.

Jaaaaa super bedankt iedereen!

Ik heb de drivers met Aida opgezocht en ze even van Filefront gedownload!

Nogmaals bedankt :D :D :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan